AndroidHealthClinic

Het is bijna zomer, je komt uit de beste cutting-cycle ooit, maar...

D.

Huge Freak
Waardering
2
je bent niet droog genoeg.

Je hebt alles uitgedokterd; test prop hier, winnies en wat clen daar, dieetje uitgestippeld maar na een paar maanden hard werken ben je niet zo droog als je zou willen. Je zit echter inmiddels al aan de nolvadex, maar de zon schijnt op je love-handles.

Wat doe je nu?

Balen, even wachten en een dikke bulk kuur zetten.

liposuctie of lipostabil? ik wist trouwens niet dat jij gebruikte! :D

anabollehaas!

• Topic Starter Topic Starter
Even serieus!!
Rob, jij gebruikt niet eens man. Of zit je stiekem al aan de winnies hihi

Ik wil serieus graag weten wat "de mannen" doen in zo'n situatie.

Stackers, T3, DNP en dan een beetje cardioën

Accepteren en het volgende zomer opnieuw proberen.
Droog staan zonder wedstrijddoeleinden is leuk en aardig maar als je genoeg massa hebt zie je er met een paar % meer BF als het goed is ook nog prima uit.

D. zei:
je bent niet droog genoeg.

Je hebt alles uitgedokterd; test prop hier, winnies en wat clenbuterol daar, dieetje uitgestippeld maar na een paar maanden hard werken ben je niet zo droog als je zou willen. Je zit echter inmiddels al aan de nolvadex, maar de zon schijnt op je love-handles.

Wat doe je nu?

strenger dieet enkele carb's minder per dag eten...

niet mauwen,clen,anavar,tren,ephedra en veel koffie :D:D

D. zei:
Rob, jij gebruikt niet eens man. Of zit je stiekem al aan de winnies hihi

Ho sorry 'D.'. Als je na 2 maanden dieten en een goede cuttingskuur nog steeds flinke lovehandles hebt moet je wel erg vatsig geweest zijn, niet bro?

streng dieten lijkt me het verstandigste soms moet je gewoon hard werken ipv spullen gebruiken

Rob G zei:
Ho sorry 'D.'. Als je na 2 maanden dieten en een goede cuttingskuur nog steeds flinke lovehandles hebt moet je wel erg vatsig geweest zijn, niet bro?
Geen idee, maar ik neem aan dat er wel eens gasten zijn geweest die hiermee te maken hebben gehad.

Als je dan doorcut hè, met clen ephedra cardio en dieet enzo, dan verlies je wel massa neem ik aan.... wie neemt dit voor lief of wie neemt een paar % meer voor lief?

En dan heb ik het niet over wedstrijddoelen maar over ijdele mofo's die gewoon droog willen pimpen in de zomer en niet als een powerlifter over het strand gaan.

fyi: dit is allemaal hypothetisch he haha... vooralsnog heb ik een paar flinke vodka handles zitten, maar de oplettende lezer heeft mij zien zeggen dat ik in het voorjaar van 2007 de naald erin jaag.

Vorig jaar liep ik met een buik vol vocht over het strand. De kwark, cashewonoten, rijstwafels en muesli ging gewoon mee.

Elke zomer ripped over het strand is leuk, maar gaat wel ten koste van je bulkperiodes die veel korter worden doordat je met de cutperiode zit voor de zomer en je kunt dan na de zomer pas weer gaan bulken. Zonde van de tijd IMO.

Mja ik ben dan wel geen juicer maar me trainingsmaat heeft wel aantal cutting kuurtjes gezet (of ik heb ze bij hem gezet). Ik denk dat veel gasten die vaak juicen wel ongeveer weten wat ze kunnen verwachten qua vetverlies tijdens een kuurtje en strak dieetje. Dus ik kan me eerlijk gezegt moeilijk voorstellen dat iemand planned naar de 6% te gaan en dan op 12 uitkomt ofzo. Stel dat het gebeurt lijkt het me logischer dat je je kuurtje wat door trekt als je nog niet bij je doel bent dan dat je al aan je nakuur begint. Als ik dat mag zeggen als niet juicert zijnde.

Ten 1e denk ik dat je niet diep genoeg gegaan bent.. hoewel ik niet weet van je BF% en gewicht gedaan heeft tijdens deze periode.

Ga niet te hoog in de KH, wel eitwitrijk eten. groenten veel water. Cardio na de training 20-30min.. Eet een grapefruit voor de training, zitten wat stoffen in die de vetverbanding verbeteren. Supplementeer met veel L-Glutamine voor spierbehoud evt BCAA's tijdens de workout.

Med's> Clenbuterol kan een oplossing zijn icm ketotifen zou je dit 6weken non stop kunnen pakken zonder dat het spul snel katabool wordt.

hmja daar zit wat in. ik doel ook niet op een verschil tussen 6 en 12, maar tussen 10 en 8 ofzo. Doortrekken is geen slecht idee denk ik.

hardgainers zei:
Ten 1e denk ik dat je niet diep genoeg gegaan bent.. hoewel ik niet weet van je BF% en gewicht gedaan heeft tijdens deze periode.

Ga niet te hoog in de KH, wel eitwitrijk eten. groenten veel water. Cardio na de training 20-30min.. Eet een grapefruit voor de training, zitten wat stoffen in die de vetverbanding verbeteren. Supplementeer met veel L-Glutamine voor spierbehoud evt BCAA's tijdens de workout.

Med's> Clenbuterol kan een oplossing zijn icm ketotifen zou je dit 6weken non stop kunnen pakken zonder dat het spul snel katabool wordt.
Nogmaals tis hypothetisch :D:D

Jij bedoelt dus doorcutten maar nóg beter op je dieet letten dan normaal omdat massaverlies eerder zal toeslaan?

D. zei:
hmja daar zit wat in. ik doel ook niet op een verschil tussen 6 en 12, maar tussen 10 en 8 ofzo. Doortrekken is geen slecht idee denk ik.

tjaa als je wilt doortrekken dat zou ik wel me dieet ff aanscherpen... en licht doseren met de AAS puur voor spierbehoud zeg maar..

D. zei:
Nogmaals tis hypothetisch :D:D

Jij bedoelt dus doorcutten maar nóg beter op je dieet letten dan normaal omdat massaverlies eerder zal toeslaan?

Zonder AAS en vooral na het stoppen van een AAS cycle komt je lichaam snel in een katabole toestand..

goed advies hardgainers :thumbup:

4-5 weken lr3 igf-1 is misschien ook een optie.

-rodge

Terug
Naar boven