- Waardering
- 141
Het is weer zo laat ...De Tuinen Aktie is weer begonnen 50 % korting op veel van de sups die ze daar hebben !
Aktie loopt tot 27 april...
Aktie loopt tot 27 april...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb persoonlijk wel goeie ervaringen met de tuinen.....maar heb dan ook nooit eigenmerk gekocht behalve dan appelazijn caps met CLA en lijnzaad.
Maar met de acties koop ik daar sups van merken zoals MetRx en een paar Precision Engineered ook geprobeerd.
Ja o.a .....whey creatine glutamine ..enz.
Die merken hebben veel soorten sups...maar van MetRx kocht ik van die zakkies voor 30 euro per 20 (nog steeds duur btw)..vergelijkbaar met myoplex van eas.
http://www.metrx.com/shop/parent.aspx?parentID=3&catID=1&xs=15434be0e4f8492498db0f231ece0e7c
bedankt voor je linkje man
![]()
morgen is toch koopjesdag in maastricht, dan ga ik eens snuiten
...maar staar je niet dood op die shit.Yw.....ja veel koop plezier...maar staar je niet dood op die shit.

Cell-tech is vaak ook dan 50% korting he, dus dan heb je het voor ongeveer 30 euro. Dat is wel de moeite.
Cell-tech is vaak ook dan 50% korting he, dus dan heb je het voor ongeveer 30 euro. Dat is wel de moeite.

ik heb geen muscletech gezien
mn broertje heeft er wel een potje creatine gekocht merk
ik vond het niet veel soeps hoor
24 april.... muscle tech ook in de discount
2268g pot.