AndroidHealthClinic

Het is weer De Tuinen tijd 50% korting op sups!

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Het is weer zo laat ...De Tuinen Aktie is weer begonnen 50 % korting op veel van de sups die ze daar hebben !

Aktie loopt tot 27 april...:D

daaaaaamn nu raak ik er helemaal niet uit :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ik heb persoonlijk wel goeie ervaringen met de tuinen.....maar heb dan ook nooit eigenmerk gekocht behalve dan appelazijn caps met CLA en lijnzaad.
Maar met de acties koop ik daar sups van merken zoals MetRx en een paar Precision Engineered ook geprobeerd.

:dunno:

is dat crea enzo?!

Cell-tech is vaak ook dan 50% korting he, dus dan heb je het voor ongeveer 30 euro. Dat is wel de moeite;).

Cell-tech is vaak ook dan 50% korting he, dus dan heb je het voor ongeveer 30 euro. Dat is wel de moeite;).

Ja idd ...Muscle Tech was ik vergeten er bij te zetten maar dat was meer een kennismakings prijs...weet niet of die sups nu ook in 50% discount zitten.

effe kijkje nemen morgen thanks

En valt muscletech onder de korting?

ik heb geen muscletech gezien :dunno:

mn broertje heeft er wel een potje creatine gekocht merk???
ik vond het niet veel soeps hoor

In Deventer is er wel Muscle Tech....en een uitgebreid assortiment van Metrx & Precision Engineered...en ook eas maar daar van is er idd niet veel van aanwezig en eas zit ook niet in de discount.

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst ook een 900gr Whey gekocht banaan. De smaak valt heel erg tegen, maar daar doe ik het ook niet voor. Voor het shaken raad ik aan het met een blender te doen als je geen klonten enzo in je mond wil hebben. Prijs is natuurlijk heerlijk :15,-.

Ik heb zelf ook wel een paar keer spullen bij de tuinen gehald zoals : Creatine, ZMA,Tribulus, Whey isolaat of zo iets van Precision Engineered vanille smaak , maar vond het niet te drinken een hele durty na smaak ik moest er bijna van kotsen dus heb het aan iemand gegeven.Die van choco smaak veel beter. Ze verkopen ook dat merk Met-rx maar vind personelijk het ook niet lekker weg drinken.Optimun of eas vind ik de beste om weg te drinken.Morgen even L-grutamine en bcaa halen als het nog hebben.

laterz

Dinsdag is het weer zo laat!! :D 24 april.... muscle tech ook in de discount

Ga ik 2 potten Hydroxycut op halen voor 30 euro.
Had ze nog staan in het schap 2 potjes....zegt ze kom dinsdag maar terug dan heb je 1 pot gratis de actie gaat weer van start.
Oke dan w8t ik wel ff een weekje...kijk dat noem ik nog eens vriendelijk.
Anders was ik 60 kwijt geweest.

Ik heb daar ene pot gehaald, omdat ik liever niet deed bestellen en toch de eerste keer dat ik creatine neem dus neit gelijk de duurste hoef te hebben.

Maar daar staat, Each serving (49g) contains:

Aan het einde staat:

Also provides per scoop (43g):

Oftewel een volle maatschepje die ik erbij kreeg pakken? Het is van het merk, precision engineered high performance creatine grape flavour :D 2268g pot.

Dit vraag ik me af omdat normale maar 5 gram is. Daarnaast is de prijs dan zelfs nog vrij prijzig, dan zou ik er maar 21 dagen mee kunnen doen, dat voor 20 euro in aanbieding terwijl andere creatine al 1 maand vooruit kunt met 600-700 gram neem ik aan.

Terug
Naar boven