Fitness Seller

Het is weer raak in België...

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
http://www.vandaag.be/binnenland/31...-gooien-slachtoffer-op-metrosporen-video.html

In het metrostation Naamse Poort in Brussel heeft een onwaarschijnlijk gruwelijke afrekening plaatsgevonden. Een bende allochtonen schopten er een blanke man van Bulgaarse origine en gooiden hem daarna over een railing op de treinsporen. Het slachtoffer overleefde de aanslag niet.
De beelden van de bewakingsvideo dateren van nieuwjaarsdag. De schokkende passages liegen er niet om. Een man wordt op gewelddadige manier mishandeld en enkele seconden later op de treinsporen gesmakt. De daders sloegen op de vlucht en zijn sindsdien spoorloos.
De federale politie hoopt dat het bekendmaken van deze bewakingsbeelden zal leiden tot nuttige tips naar de daders.
,
Hopelijk herkent iemand de daders :shoot:

http://www.youtube.com/watch?v=KMtj1Mw8Q0c&feature=player_embedded

goeie muziek

Wat een stelletje k*t mong*len... Kan echt niet tegen dit soort dingen. Gelukkig ben ik op werk en kan ik geen Youtube kijken, anders was ik wss nog pissiger geweest.

moet je nagaan wat er was gebeurt als er een trein aan was gekomen... opzoeken en levenslang in de gevangenis voor die kerels (niet levenslang zoals in nederland)

WTF! Dat duurt niet lang meer voordat die gasten achter slot en grendel zitten denk ik

Shit, wtf bezield je. Die boys zijn niet ouder dan 20..

Damn, gangster....die nemen het afrekenen wel heel serieus.

Mother****ers...

Ik zeg: sharia invoeren in België :cool:

Oef, slachtoffer is geen belg. Anders zou het toch weer de belg zijn fout geweest zijn, want hij zou op de ene of andere manier toch weer de allochtonen beledigd of geirriteerd hebben.

Ergens is er nu toch wel al een paar keer een grens overschreden met geweld dat gerust omschreven mag worden als regelrechte pogingen tot moord.

hoe lang gaat dit nog ongestraft blijven verder duren??

****ing ziek dit! Kijk hoe hij op dat spoor terecht komt :eek:
Ik hoop dat de daders snel gevonden worden.

dam wat hard en gemeen opsluiten die handel!

Edit:

BRUSSEL - De Belgische politie heeft een video vrijgegeven van een extreem geval van agressie in de Brusselse metro, station Naamsepoort. De politie is op zoek naar getuigen. De schokkende beelden - NIET voor gevoelige lezers! - circuleren op het internet.
Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen. Dat toont het filmpje ook: de beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen! Passanten hijsen de student weer op het perron.

De beelden werden gemaakt door veiligheidscamera's. We zien het vergeefse verweer van de jongen, die kansloos was tegen de overmacht van zijn aanvallers. Hij overleeft wonderwel de angstaanjagende agressie, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.

Laatst bewerkt:
en op 1:16 toch nog even stoppen om par gastjes af te rippen?

Shit, zag dit topic te laat... Dubbel gepost.

Oud-hollandsch vierendelen die mafkezen!

Laatst bewerkt:
Nekschot, oprotten met dit tuig.
Heb je alleen maar problemen mee.

Schokkende beelden, dit soort lui moet je kosten wat het kost zien te vinden en publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Nekschot, oprotten met dit tuig.
Heb je alleen maar problemen mee.
OT: door dit soort dinge ga ik extreem racistisch reageren, kk k*t allochtone, doodstraf..
Schokkende beelden, dit soort lui moet je kosten wat het kost zien te vinden en publiekelijk aan de schandpaal nagelen.

Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.

ik snap het niet, smijten ze iemand op de rails, om daarna weg te rennen EN dan nog een groep jongeren af te rippen en bij een te kletsen? :roflol: jezus christus.

Terug
Naar boven