MuscleMeat

Het jank/klaag topic

  • Topic starter th0maz
  • Startdatum
  • Reacties 325
  • Weergaven 14K
  • Volgers 39

Bezoekers in dit topic

waar ben je mee bezig man. begonnen met een afdaling?
Ja , ik stond net op 4,51 uit 51 stemmen en nu op 4,43 uit 51 stemmen. Zijn hier nog slimme wiskundigen? :P
 
Misschien dat mensen hun stem aanpassen, of kan dat niet?
 
Ja , ik stond net op 4,51 uit 51 stemmen en nu op 4,43 uit 51 stemmen. Zijn hier nog slimme wiskundigen? :P
maar bert we doen dit toch voor onszelf. dit gebeurt elk jaar weer :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bij het rode kruis is de parkeerplaats met zat ruimte maar keer op keer moeten ze hier de gehandicapten gaan uitladen en het hele verkeer ophouden.
20200907_165543.jpg
 

Bijlagen

  • 20200907_165543.jpg
    20200907_165543.jpg
    174,9 KB · Weergaven: 90
Misschien dat mensen hun stem aanpassen, of kan dat niet?
Ja, dat kan. Bij iemand een foutje gemaakt en de nieuwe stem vervangt de oude. Ben wel benieuwd wat het doet als je hebt gereageerd met zichtbare stem en je verandert dan je stem :thinking:
 
Op een 100 weg rijd de ene 70, de ander 60, de ander 120, nog zo’n wijf die 80 rijd op de linker rijstrook
 
  • Like
Waarderingen: mat
Iedere Belg zonder hoger diploma die een knelpuntberoep wilt leren krijgt dit. Enige voorwaarden zijn: minstens 2j van school af, minstens x-aantal dagen hebben gewerkt en goede punten halen/aanwezig zijn (duh)
Je uitkering van dat moment word dan de gehele duur van de studie bevroren. Vermits ik maar 1 dag heb ”gedopt” en een redelijk goed vorig loon had blijf ik dus bijna 3j de maximumuitkering behouden
^2

Zelfs als je al een diploma hebt, hoor.
 
Bij het rode kruis is de parkeerplaats met zat ruimte maar keer op keer moeten ze hier de gehandicapten gaan uitladen en het hele verkeer ophouden.Bekijk bijlage 502868
je denkt dat je er langs kunt wanneer de bus op de parkeerplaats staat, en vervolgens de deuren opent en de laadklep laat zakken?

Dit is wel de meest veilige oplossing
 
Back
Naar boven