Fitness Seller

Het jank/klaag topic

  • Topic starter th0maz
  • Startdatum
  • Reacties 325
  • Weergaven 14K
  • Volgers 39

Bezoekers in dit topic

Nieuwe collega's die x100000 dezelfde opmerkingen moeten maken als je autistische plastic bakje weer uit je tas haalt, omdat je niet uit wilt zien als die uitzakte blubberlifter.

Moet je nu al weer eten??? Eet je alleen dat??? Ik zou het echt niet kunnen hoor!! Mag je dit zeker ook niet eten???

:splat::splat::splat::splat::splat:

Bekijk bijlage 502856
Alsof jij je daar wat van aantrekt.
 
Als ze vragen sport je veel, moet je antwoorden: Nee zo ben ik geboren, mijn moeder heeft er nog last van. Dat heeft een collega van mij weleens gezegd, niet dat je denkt dat ze het mij aan mij zouden vragen.
 
Als ze vragen sport je veel, moet je antwoorden: Nee zo ben ik geboren, mijn moeder heeft er nog last van. Dat heeft een collega van mij weleens gezegd, niet dat je denkt dat ze het mij aan mij zouden vragen.
Ik zal het in overweging nemen.

mijn vriendin is ouder dan ik
Heb jij ook al zo'n mommy fetisj? Mirin.
 
Als ze vragen sport je veel, moet je antwoorden: Nee zo ben ik geboren, mijn moeder heeft er nog last van. Dat heeft een collega van mij weleens gezegd, niet dat je denkt dat ze het mij aan mij zouden vragen.
Whahaha zei ik ook altijd als ze aan me vroegen of ik als baby ook al zo lang was...
 
Velen snappen niet dat er mensen zijn die in de “schoolbanken“ willen zitten nadat de leerplicht voor hun niet meer geld.
Veel snappen niet dat het in Belgie even veel op kan brengen als een voltijdse dagdienst :rocknana:
 
Ik zal m'n mond houden, maar heb ook wat te klagen. :P
 
Jij krijgt geld toe?
Iedere Belg zonder hoger diploma die een knelpuntberoep wilt leren krijgt dit. Enige voorwaarden zijn: minstens 2j van school af, minstens x-aantal dagen hebben gewerkt en goede punten halen/aanwezig zijn (duh)
Je uitkering van dat moment word dan de gehele duur van de studie bevroren. Vermits ik maar 1 dag heb ”gedopt” en een redelijk goed vorig loon had blijf ik dus bijna 3j de maximumuitkering behouden
 
Jij??!!?! kan het me bijna niet voorstellen:roflol:
net voor het einde van de teling. geeft iedereen hem weer 5. gewoon even zijn hart testen dit.
 
Back
Naar boven