XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

20190316_142013.jpg

Ligt een haas op het erf met zn kop er af. De poezen laten de kippen wel met rust :thinking:

Dat katje op de foto boven die post

Is trouwens al vaker voorgekomen dat ze een een haas de kop af bijten. Lopen hier altijd lapjeskatten van de buren. Geef ze wel eens wat te eten. Eentje is heel vrij en komt zelfs binnen. We hebben zelf geen dieren. Trouwens wel een papegaai. Die kippen zijn ook van buren. Zijn er ook vaak.

Is trouwens al vaker voorgekomen dat ze een een haas de kop af bijten. Lopen hier altijd lapjeskatten van de buren. Geef ze wel eens wat te eten. Eentje is heel vrij en komt zelfs binnen. We hebben zelf geen dieren. Trouwens wel een papegaai. Die kippen zijn ook van buren. Zijn er ook vaak.

Cool

De tweede keer dat ik een kitten kon reanimeren.

Lekker chillen op de warme motorkap xD
Met een van de hobbywagens zou het geen waar zijn :P

WP_20190406_18_32_07_Pro.jpg

De tweede keer dat ik een kitten kon reanimeren.

De moederpoes is voor een tweede keer bevallen. Ze is 's nachts bevallen en heeft ze niet warm gehouden. Toen we wakker werden lagen ze verspreid over de vloer, allen nat en ijskoud. Heb ze onmiddellijk in warm water ondergedompeld met hun hoofdje boven water en heb ze één voor een proberen reanimeren. Er is maar eentje die het heeft gehaald. Bij haar vorige worp was er ook eentje die dood was die ik heb kunnen reanimeren. Die is nu zeer mooi. Heeft een vossenkop.

Terug
Naar boven