XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Externe katten worden hier gelukkig binnen een fractie de schutting over gejaagd, en dat gaat meestal net goed , laatst viel de buurkat bij het vluchten 3x terug van de schutting, scheelde echt maar een staartlengte of onze hond had ze. Stay on youre own territory bitches🤷‍♂️. Die is daarna nooit meer geweest.

De hond is echt ultrabeschermend over alle 4 de katten tegenover vreemde katten.

IMG-20220315-WA0018.jpg

Mooi katertje maar de zwarte van ons wordt enorm agressief (viel gisteren bijna de vriendin aan, hij deed ineens echt enorm raar, om bang van te krijgen) die tijgerkat komt ook de hele boel onderspuiten en dat is natuurlijk niet zo chill :o
Snap echt niet dat mensen hun kat buiten laten lopen, en niet castreren. Ontzettend smerig, zon sproei kater.

Ik had denk ik gelijk de tuinslang op die kat gezet. Maar jij hebt waarschijnlijk veel meer geduld

Snap echt niet dat mensen hun kat buiten laten lopen, en niet castreren. Ontzettend smerig, zon sproei kater.

Ik had denk ik gelijk de tuinslang op die kat gezet. Maar jij hebt waarschijnlijk veel meer geduld
Dat helpt niet altijd..
Heb al een aantal x katers gehad die na het castreren gewoon (bleven) sproeien.
Wel heel irritant maar goed

Mijn werk katje.

20220322_101944.jpg

Terug
Naar boven