MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Net 2 geworden.
Leuk beest alleen begint beetje macho gedrag te vertonen. Hij sproeit gelukkig niet maar mensen moeten geen last van hem hebben met dat gemauw en gejank. En hij moet ook de harmonie tussen de rest niet om zeep helpen.
Geen last van sproeien dan al op die leeftijd? Dacht dat vanaf 6 maanden je langzaam kunt gaan nadenken over de balextractie, daarna mag je ze dan een paar dagen met een mooie kap rond laten lopen. Vraag me serieus weleens af hoe bizar en wellicht zelfs traumatisch een dergelijke ingreep is voor zo'n katertje. Moet je naar de dierenarts, gaan ze aan je edele delen zitten, om er vervolgens het mes in te zetten en tot overmaat van ramp krijg je een lampenkappie op :emo:
 
ja vind t ook echt niet tof als ik t moet laten doen
 
Geen last van sproeien dan al op die leeftijd? Dacht dat vanaf 6 maanden je langzaam kunt gaan nadenken over de balextractie, daarna mag je ze dan een paar dagen met een mooie kap rond laten lopen. Vraag me serieus weleens af hoe bizar en wellicht zelfs traumatisch een dergelijke ingreep is voor zo'n katertje. Moet je naar de dierenarts, gaan ze aan je edele delen zitten, om er vervolgens het mes in te zetten en tot overmaat van ramp krijg je een lampenkappie op :emo:
Daarom heb ik het tot nu toe nog niet gedaan. Zonder medische indicatie ben ik niet happig op zulke ingrepen. Mijn hond is ook niet gesteriliseerd( en nee ze heeft nog nooit een nest gehad en dat gaat ook niet gebeuren)

Hij sproeit alleen buiten in de tuin maar ook in de buren tegen de motor waardoor er roest onstaat op de ketting etc. Samen met het vervelende gedrag en extreem geluid maken was voor mij genoeg reden om nu wel te castreren. Anderen hoeven geen last te hebben van mijn buitenkat.
Heb een nieuwe ketting voor de buurman gekocht en excuses aangeboden( we zijn in goed contact met de buren).
Katten sproeien veelal alleen binnen als ze het gevoel hebben de baas te zijn in huis en dat gevoel heb ik nooit toegelaten dus zodoende heeft hij thuis zich altijd ingehouden maar dat heeft zich dus geuit in de tuin en tegen de buren hun motoren.

Hij heeft nog nooit een bezoekje aan de DA gehad(behalve voor zn eerste inentingen als kitten) dus dat word nog een leuke en felle ervaring voor de DA, want hij is niet voor de poes om het zo maar te zeggen🤡
 
Laatst bewerkt:
20230603_075603.jpg
 
Binnenkort bij ons. Mix tussen Britse korthaar en Maine Coon. Is nu 7 weken oud. Kijk er naar uit om hem te mogen ontvangen 😁

Bekijk bijlage 588714
Ik twijfelde ook om eentje uit dat nest te nemen maar het is thuis al zot genoeg, helaas.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven