AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Supermooi man, wij hebben ook zo'n soort kat, zijn superlief die beestjes, dat soort wordt ook wel eens "schildpad" genoemd. Echt lieve katten zijn het

Lapjes en schildpad zijn altijd vrouwtjes, en van alle poezenrassen die ik ken zijn ze naast Maine Coone en Cyperse idd de liefste / het aanhankelijkst. Echte maatjes.

Supermooi man, wij hebben ook zo'n soort kat, zijn superlief die beestjes, dat soort wordt ook wel eens "schildpad" genoemd. Echt lieve katten zijn het
Ze loopt altijd mee als we de hond gaan uitlaten. Loopt ze tussen de hond en mij of mn vriendin. Ze loopt gerust een half uur mee, soms haakt ze af en soms sluit ze onderweg ergens aan als we ze tegenkomen. Ze zitten snachts altijd buiten (willen ze zelf). Rond de avond worden ze alle 3 wakker, bakkie vlees en dan gaan ze de hort op en dan zitten ze smorgens met zn 3en voor de deur, ze kunnen wel altijd de schuur in waar wat kleden etc ligge . Ik woon in een boerendorp en ikzelf woon aan het water en ze vangen veel ongedierte zoals muizen en ratten weg, dikke prima. Ik heb ook eigenlijk geen kattebak nodig want op de 1 of andere manier gaan ze aan de deur mauwen als ze moeten pissen of schijten, dan lopen ze het groen in, pissen ze of schijten ze en dan zitten ze weer aan de deur. Behalve met slecht weer, dan zitten we vaker binnen en gebruiken ze de bak wel.

20240112_111805.jpg

Zo lief...
20240112_112859.jpg

Ja schattig beestje, zelf ook altijd kittens gehad. dit keer een serval genomen en deze is 8 weken en weegt nu 2.5kg. :eating: minder lief als een normale kat maar wel heel knap
Gaaf!
Lief zijn is overrated. 🫣 Maar wel leuk als je ze af en toe kunt aaien zonder krassen enzo. 😊

• Wow
Waarderingen: vntl
ligt niet fijn om te slapen
IMG_1017.png
met een zware kat op je borstkas

Daar ligt ze weer...
17056057405361540459765779921658.jpg

Terug
Naar boven