Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schildpadje, zo worden deze katten genoemd, We hebben er zelf ook één, wat een schat is het toch.
Deze katten komen uit vreemde nesten, die van ons kwam uit een nestje met alleen maar rode kittens, de onze was de enige schildpad en leek dus compleet niet op haar broertjes en zusjes.Indd schildpad, maar de vader is een maine coon wat je niet terug ziet.
![]()
Deze katten komen uit vreemde nesten, die van ons kwam uit een nestje met alleen maar rode kittens, de onze was de enige schildpad en leek dus compleet niet op haar broertjes en zusjes.
Maar ik heb in mijn leven nog nooit zo'n vredelievend katje meegemaakt, echt bizar, zit totaal geen agressie in, wil alleen maar kopjes geven en bij je liggen, als je haar te weinig aandacht geeft gaat ze je aaien met haar pootje, echt te lief.
Wow, 20 jaar?Grappig, mijn katje komt oom uit een net met alleen maar rode langharige katten met een dikke staart, dus meer de vader. Niemand wou Luna hebben, ze was ook de kleinste, dus heb ik haar mee genomen. Ze is nu 7 jaar. Vorig jaar is mijn andere kat overleden door ouderdom hij was 20 jaar. Het laatste jaar liep hij alsof hij dronken was en aan het einde begon hij vocht vast te houden en ik heb hem toen laten inslapen want hij ging toch dood en het was nog voor dat het pijnlijk zou worden.
Het was wel heftig ja en even snikken. Dit was een van zijn laatste weken. Kreeg zelfs nog een rauw kaart van de dierenarts praktijk.Wow, 20 jaar?
En dan moet je hem ook nog in laten slapen.
Ik zou echt janken als een klein kind als ik één van onze katten ( we hebben er twee, allebei 15jaar) verlies....
Whaaa mooie kat hoor, heftig als je een huisdier na zo'n lange tijd moet verliezen. Sommige mensen begrijpen dat niet want het is "toch maar een kat" ....dat soort mensen geef ik het liefst een hamervuiststoot op hun neus.Het was wel heftig ja en even snikken. Dit was een van zijn laatste weken. Kreeg zelfs nog een rauw kaart van de dierenarts praktijk.
![]()
Hoezo? Het is toch maar een kat?Sommige mensen begrijpen dat niet want het is "toch maar een kat" ....dat soort mensen geef ik het liefst een hamervuiststoot op hun neus.
Jeukt je neus al?
Die druipt erger dan de neus van Willem Kieft.
Nu niet kattig gaan doen he.
Tikkie jij bent em doe niet meer? 😄
Die wil vast wel meedoen, cardio is gezond!