- Waardering
- 2.470
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi dier!

Kom ze nu alleen buiten? Je had haar toch aan een tuigje?Deze lieverd kwam vanavond 2x mn huis in een levende prooi showen
![]()
Eerste 6 weken, daarna is ie paar keer ontsnapt waarna ik wist dat ie gewoon de weg goed naar huis terug wist te vinden. Had hem trouwens Houdini moeten noemen ipv Gizmo.Kom ze nu alleen buiten? Je had haar toch aan een tuigje?
Aaaaaaaaahhhhh een Gremlin!Eerste 6 weken, daarna is ie paar keer ontsnapt waarna ik wist dat ie gewoon de weg goed naar huis terug wist te vinden. Had hem trouwens Houdini moeten noemen ipv Gizmo.

Ik vond het vooral een schattig filmpje.Mooi hoor. Maar een dergelijk euthanasiebeleid heb je in Nederland niet.
In Nederland heb je wel een soortgelijk iets met honden, dutch Cell dogs. Maar het grote nadeel van zulke projecten is dat je de dieren een relatief lange periode beschikbaar moet houden (immers, je werkt met mensen die niet altijd even stabiel zijn).
Wat ik probeer te zeggen: het zijn leuke filmpjes voor de socials, maar in het echt zitten er nogal wat haken en ogen aan.
Heb jij dat getekend?