ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon blij zijn dat jouw kat een gevecht uit de weg gaat met die dikkop van de buren 🤗Deze witte terrorist van de buren jaagt & valt mijn mietje blonde katje steeds aan. Hoe bouwt ie zelfvertrouwen op? 😂
![]()
![]()
Bij mij thuis is er vooruitgang, de afgelopen maand vind ik zo'n 2 x per week slechts een hoofd en een plasje bloed

De mijne vermoord ze niet eens maar speelt ermee, hij wordt er liever vriendjes meeBij mij thuis is er vooruitgang, de afgelopen maand vind ik zo'n 2 x per week slechts een hoofd en een plasje bloed![]()
uhm..Lol, mensen weten het verschil tussen een damhert en een ree toch wel? 😋
Bij een ree zou dit heel bijzonder zijn. Want wild en bezwijken vaak aan de stress bij menselijk contact. Maar dit zijn damhertjes, die staan op iedere kinderboerderij 😊
Damherten mogen toch niet meer in van die hertenkampen? Ist verboten!Bij een ree zou dit heel bijzonder zijn. Want wild en bezwijken vaak aan de stress bij menselijk contact. Maar dit zijn damhertjes, die staan op iedere kinderboerderij 😊
Gehouden worden voor de vleesproductie dan, wat jij wil 😋 punt was meer de tolerantie voor mensenDamherten mogen toch niet meer in van die hertenkampen? Ist verboten!