XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Omdat ze even niet op me mocht liggen.
#dramaqueen

Screenshot_20180128-230308.png

Ehe, Poeske in de kattenbak

l49w8xi.jpg

Laatst bewerkt:
Moeders kwam ook ff buurte

dfo5yvqik9w.jpg

Toen we naar onze huidige woning verhuisden, liepen hier twee straatkatten rond.
Magere, trieste beestjes.
Ik ontferm me er intussen een 3-tal jaar over, en ze zien er stukken beter uit! Wollie en Bollie :heart:
W&B.jpg
WP_20160924_12_04_55_Pro.jpg

Wollie2.jpg

Toen we naar onze huidige woning verhuisden, liepen hier twee straatkatten rond.
Magere, trieste beestjes.
Ik ontferm me er intussen een 3-tal jaar over, en ze zien er stukken beter uit! Wollie en Bollie :heart:
W&B.jpg
WP_20160924_12_04_55_Pro.jpg

Wollie2.jpg
Die wat rosse ziet er echt een bad ass uit. Wij hebben hier ook een 8 a 10 tal straatkatten die steeds op ons terras zitten. Soms komen ze 's nachts onder onze tafel slapen als het buiten te koud is; Als ik dan 's nachts even in de woonkamer kom zie je een bende straatkatten naar buiten racen via het kattenluik; Zo grappig.

Die wat rosse ziet er echt een bad ass uit. Wij hebben hier ook een 8 a 10 tal straatkatten die steeds op ons terras zitten. Soms komen ze 's nachts onder onze tafel slapen als het buiten te koud is; Als ik dan 's nachts even in de woonkamer kom zie je een bende straatkatten naar buiten racen via het kattenluik; Zo grappig.

Is ze ook wel :D Onze queen of the world :roflol:
Bollie2.jpg

Ik zou de hele dag naar slapende katten kunnen kijken.

Liefff, lijkt op onze schoonheid....

Terug
Naar boven