- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ongelooflijk, dit is geen toeval meer. Nog een bewijs dat we in een simulatie leven.Als een ekte piraat! Het heeft echt zo moeten zijn @Sanca
https://www.nsmbl.nl/katten-verminderen-stress/
Toen mijn kat, Toulouse, van het videootje hierboven, een 8 tal maanden oud was werd hij door een straatkat aangevallen en verloor bijna zijn staart. De arts opereerde en zei: "het kan zijn dat de staart het toch niet redt en dan wordt het moeilijk als hij naar het groot toilet moet (omdat ze de spieren aan de stam van de staart gebruiken om te persen of zo...) en dan kiezen de meeste eigenaars er voor het diertje toch te laten inslapen want als hij naar het toilet moet, dan moet je z'n buikje masseren en zo". Mijn kat is een familielid, die laat ik niet inslapen als het even wat moeilijker gaat hoor!Wij hebben dit ook meegemaakt. Advies was inslapen, maar dit hebben we gelukkig niet gedaan. Masseren en het beestje laten lopen en dan de achterkant ondersteunen heeft ervoor gezorgd dat er nu niets van te zien is.

Waw, dat is echt goed nieuws. Hij heeft wellicht je anabole steroïden gevondenUpdate, terug langs geweest bij de dierenarts met Snuffeltje en hij stond werkelijk versteld wat een vooruitgang het beestje gemaakt heeft.
Het is ook heel erg actief, speelt en rent het hele huis door, echt super om te zien.
Er is ook een kleine kans dat het oogje nog terug goedkomt, anders zal het helaas eruit gehaald moeten worden![]()

Ergens wel vleiend dat je denkt dat ik kuurWaw, dat is echt goed nieuws. Hij heeft wellicht je anabole steroïden gevonden![]()

Een voorbijganger had het dier in de nacht van donderdag op vrijdag gevonden bij het Marconiplein. De politie maakte de kitten meteen los en nam haar mee naar een bureau. Daar kwam de Dierenambulance de kitten ophalen. “Ze is er niet goed aan toe. Bij een voorpootje zat een gecompliceerde breuk. Die was al ontstoken, dus het moet een oudere breuk zijn. Ook een achterpootje was gebroken en die breuk was al aan het helen, dus ook die is niet van afgelopen nacht”, aldus de Dierenambulance.
Ook was het bekje van de poes beschadigd. Toch denkt de dierenarts dat de kitten een kans heeft om het te overleven. Daarom heeft ze nog geen spuitje gekregen om haar te laten inslapen.
De kitten heeft de naam Kitty gekregen. De Dierenbescherming vermoedt dat ze eerder in de nacht van donderdag op vrijdag is opgehangen, maar het is niet bekend hoelang ze al aan het hek hing toen ze werd gevonden.