Fitness Seller

Het laatste buikvet

Xanderz94

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
66kg
Hallo allemaal,

Ik ga drie keer per week naar de fitness, ik doe dit nou al een dik jaar. Ik train ook mijn buikspieren maar deze zie je niet omdat er nog een laagje vet op zit. Hoe krijg ik dit eraf, ook doe ik keer dat ik naar de sportschool ga, 15 - 20 minuten op de crosstrainer, interval. Wat te doen

Alvast bedankt.

Minder kh eten(+-500kcal onder onderhoud), maken dat je hoog in eiwit zit en ipv 15-20 maak je dat 30-45 min cardio doet.
Het beste kun je met een schema werken.

Helaas kan je geen plaatselijk vet verbranden. Tevens is, als ik mij goed herinner voor mannen de buik en benen altijd een zwakke plek wat vet betreft.

hgh injecteren hehe. Wat Vyeate zegt klopt.

Wat Vyeata zegt en wat voor programma volg je tijdens het fitnessen? Als je geen tijd hebt voor lange cardio sessies kan je ook je intensiteit verhogen.
En ja dat buikvetje blijft vaak een b*ch:army:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga vanaf nu per keer minder tijd besteden aan kracht, omdat ik altijd het hele lichaam elke keer trainde maar dat ga ik nu verdelen bij spiergroep.
En ik heb nu alle tijd dus dan ga ik 20 minuten cross trainer en nog eens 20 minuten hardlopen? Daarvoor ongeveer half uurtje - drie kwartier aan kracht ofzo.

aan je voedingsschemasleutelen zodat je toch dat beetje vet weg gaat. Minder in KH's en stress zorgt ervoor dat je ook dat laatste beetje vet vast houd.

aan je voedingsschemasleutelen zodat je toch dat beetje vet weg gaat. Minder in KH's en stress zorgt ervoor dat je ook dat laatste beetje vet vast houd.

Stress ok.., maar minder carbs zorgdraagt er zeker niet voor dat het laatste beetje vet word vastgehouden..

Super dude invasie!

Terug
Naar boven