MuscleMeat

Sticky Het Moppen Topic

-

Laatst bewerkt:
Belg
Komt een Nederlander met zijn vrachtwagen een belg tegen die voor de brug stilstaat.
De Nederlander stapt uit en vraag: wat is er aan de hand kerel.
Nou, zegt de belg, ik pas net niet onder de brug door. Het scheelt maar 1 centimeter.
Nou, zegt de Nederlander, dan laat je toch wat lucht uit de banden lopen.
Haha ja ja mooie gast ben jij, zegt de belg, maar het zit niet onder, t zit boven.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 12:38 ----------

Komt een skelet een café binnen. Zegt ie: "Mag ik twee bier en een dweil aub?"

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 12:41 ----------

In het stamcafé klaagt 'n Belg tegen zijn vrienden dat hij alles al
heeft geprobeerd maar dat hij het niet voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen...

Ze ligt daar maar wat te zuchten en te steunen maar verder gebeurt er niks..."
Daar weet ik wel wat op" zegt een van zijn vrienden...
Je huurt een n*ger in en zet die aan het voeteneind met een palmblad en
terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad.... zal jij eens zien wat er gebeurt"

De man huurt dus een grote n*ger in, voorziet hem van een enorm palmblad,zet hem aan het voeteneind van het bed en kruipt op zijn vrouw terwijl die n*ger waaiert'...maar tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje gepiep en gezucht... het fel begeerde orgasme blijft uit.
Uiteindelijk springt de Belg uit bed'.... pakt dat palmblad van de n*ger af,,,, en zegt:'....Laat mij nou eens even wapperen met dat blad en probeer jij het eens met mijn vrouw...."
De n*ger kruipt bij zijn vrouw in bed terwijl de Belg met het palmblad waaiert....en,,,, verdomd' ... zijn vrouw krijgt de ene gillende orgasme na de andere...
Zie je nou",,,, SUKKEL!",,, zegt die Belg , tegen die n*ger ....
ZOoooo'......moet je dus waaieren !

Hoe eten ze in Nederland tomatensoep?

Ze vullen een rood bord met warm water

Jantje komt bij zijn vader met de vraag:

Papa, wat is een clitorus?

Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 12:46 ----------

Jantje en zijn vader lopen door het bos.
Komen ze bij koeien die staan te nken.
Waarop Jantje antwoord:wat zijn die aan het doen.
Die zijn patat aan het bakken zegt zijn vader.

En ze lopen verder en ze komen bij de schapen die aan het bffen zijn.
Weer vraagt Jantje wat die beesten aan het doen zijn.
Waarop zijn vader weer zegt patat bakken Jantje.

Als ze 's avonds thuis zijn hoort Jantje allemaal gekreun.
Hij vraagt wat zijn ouders aan het doen zijn?
Zij zeggen patat bakken Jantje.
Jantje zegt: ojaa ik zie de mayonaise al langs je mond lopen!!

Laatst bewerkt:
hoe heet een h**r in een cabriolet?

cabrioslet :D

Komt een Antilliaan bij de bakker, zegt die man: “Mag ik 6 van die witte bolletjes?”
Zegt de bakker: “Is goed, moet ik ze inpakken of slikt u ze hier door?”

Er is in de tour een Antiliaanse wielrenner opgepakt op verdenking van drugssmokkel.
Hij reed rond in een bolletjestrui.

Wat is een joods dilemma?
Gratis ham

Een Ethiopiër is in een kuil met krokodillen gevallen...
Voordat ze hem eruit konden trekken, had hij er al drie opgegeten!!
:roflol:

Joran van der Sloot is gevraagd voor het tv programma 40 dagen zonder coïtus, Joran zelf denkt dat hij het wel haalt.
1798 Peruaanse medegevangenen denken van niet.

Carglass eist dat Joran van der Sloot onmiddellijk wordt vrijgelaten, ze zijn bang dat zijn sterretje eerdaags niet meer te repareren is.

Hoeveel super saiyans heb je nodig om een gloeilamp te verwisselen?
Eentje, maar wel 6 afleveringen

:roflol:

Belg, Marrokaan en Duitser worden veroordeelt tot 10 stokslagen vanwege verkeerd uitvoeren squat.
De beul, goedgezind, geeft iedereen 1 wens maar mag niet over vrijlating zonder straf gaan.

Belg: ik wil een kussen op mijn rug. 10 stokslagen later.......loopt kreupel weg.

Marrokaan (die zag net de Belg): ik wil 2 matrassen op mijn rug, 10 stokslagen later..........loopt kreupel weg.

Nederlander (na het zien van de vorige 2): ik wil 30 stokslagen en 10 marokkanen op mijn rug.

Belg, Marrokaan en Duitser worden veroordeelt tot 10 stokslagen vanwege verkeerd uitvoeren squat.
De beul, goedgezind, geeft iedereen 1 wens maar mag niet over vrijlating zonder straf gaan.

Belg: ik wil een kussen op mijn rug. 10 stokslagen later.......loopt kreupel weg.

Marrokaan (die zag net de Belg): ik wil 2 matrassen op mijn rug, 10 stokslagen later..........loopt kreupel weg.

Nederlander (na het zien van de vorige 2): ik wil 30 stokslagen en 10 marokkanen op mijn rug.

Sterk werk :)

Daarbij, Nederlanders krijgen meer dan één wens?

Sommige hier moeten echt dringend leren hoe ze moppen moeten vertellen :roflol:

Hoe kan je een Hollands schip herkennen op de oceaan?

Er vliegen geen meeuwen achter.

Merjem is van Marokkaanse afkomst en is al bijna 9 maanden zwanger van een tweeling. Het geslacht is al bekend het worden 2 jongens dus ze heeft al een naam voor de 2 Jongens. Ze gaat ze Ahmed en Mustafa noemen. Plotseling voelt ze haar weeën heel hevig. Ze belt snel 112 en ze krijgt een jongedame aan de lijn.

- Goedemiddag alarmcentrale waarmee kan ik u helpen?
- Ik heb hevige weeën en ga bevallen!!!
- Oké mevrouw we sturen direct een ambulance naar u toe, raak vooral niet in paniek we zijn er zo.

Na 5 minuten houdt ze het niet meer vol en stapt ze in haar oldtimer en blaast naar de dichtstbijzijnde ziekenhuis. Onderweg doen de weeën zo erg pijn dat ze niet meer verder kan rijden. Ze belt nogmaals de alarmcentrale.

- Goedemiddag alarmcentrale waarmee kan ik u helpen?
- Ik sta langs de snelweg en sta op het moment te bevallen.
- Geen paniek mevrouw geef ons u locatie door en we zijn er zo.

Binnen 10 minuten kwam er een agent op de motor aanrijden en kalmeerde de vrouw. Oké rustig aan mevrouw ik ga u inleiden en u gaat hier bevallen, het ziekenhuis redden we niet meer. De vrouw schrikt en zei :'' Ja echt niet u moet dieven vangen geen bevallingen doen!! Geen paniek mevrouw dit is niet mijn eerste keer. De vrouw vertrouwd de agent en en begint met bevallen. De agent doet de rok omhoog van de vrouw en kijkt naar de vagina waar de kinderen uit horen te komen. Na 20 minuten persen komt het hoofd van Ahmed naar buiten en schiet weer net zo snel naar binnen als die er uit kwam.

Mustafa vraagt aan Ahmed: '' Ahmed wat is er, ik heb het hier wel gehad na 9 maanden''? Ahmed antwoord:'' Shit Mustafa Politie we moeten via de achterdeur!!

Zag het ergens op facebook langs komen, vond het wel grappig :P

Hoe houdt je een homo 10 seconden bezig?

klik hier
klik hier voor het antwoord
nog een keer
je bent er bijna!
kom op, nog 2
laatste spoiler!
zo
:trollface:

• Like
Waarderingen: KIKO
Hahahaha ik ook ingestonken!

Er komt een Belg bij de dokter met een briefje: Ik kan niet praten.
Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel. Doet de man.
De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man.
AAAAAAA!! roept de man.
De dokter zegt: Goed zo, morgen leren we de B

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 02:14 ----------

Er komt een Belg bij de dokter met een derde been van 20 centimeter. De man vraagt wat hij daar aan kan doen. Dan zegt de dokter ga naar de toverkikker en laat hem nee zeggen dan gaat er 5 centimeter van je derde been af. Dat doet de man hij vraagt aan de kikker zullen we een potje voetballen. Nee zegt de kikker. De man kijkt in zijn broek en ziet dat zijn derde been een stuk kleiner is geworden.

Dan zegt de man dat gaat snel en van opwinding vraagt hij gaat dat altijd zo snel?
En dan zegt de kikker nee nee en nog eens nee!!!

hahaha porterhouse je bent op dreef .. keep it coming ...

Een oudere man loopt een cafe binnen en gaat aan de bar zitten. Na een half uurtje komt er in het cafe een punker met een grote hane-kam binnenlopen. De oudere man zit de hele tijd naar de punker te kijken en de punker wordt hierdoor geirriteerd.

Op een gegeven moment loopt de punker naar de man toe. De punker zegt : "Waarom zit je me de hele tijd aan te kijken? Heb ik iets van je aan of zo?"
De man antwoordt: "Nee, maar ik heb vroeger eens een kip gedoet en nu zit ik te kijken of jij m'n zoon bent!"

mijn opa is vroeger omgekomen in een concentratiekamp.

hij was uit de wachttoren gevallen

Terug
Naar boven