Pehr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Belg, Marrokaan en Duitser worden veroordeelt tot 10 stokslagen vanwege verkeerd uitvoeren squat.
De beul, goedgezind, geeft iedereen 1 wens maar mag niet over vrijlating zonder straf gaan.
Belg: ik wil een kussen op mijn rug. 10 stokslagen later.......loopt kreupel weg.
Marrokaan (die zag net de Belg): ik wil 2 matrassen op mijn rug, 10 stokslagen later..........loopt kreupel weg.
Nederlander (na het zien van de vorige 2): ik wil 30 stokslagen en 10 marokkanen op mijn rug.

Hoe houdt je een homo 10 seconden bezig?
klik hier
klik hier voor het antwoordnog een keerje bent er bijna!kom op, nog 2
laatste spoiler!zo
Hoe houdt je een homo 10 seconden bezig?
klik hier
klik hier voor het antwoordnog een keerje bent er bijna!kom op, nog 2
laatste spoiler!zo
Er komt een Belg bij de dokter met een briefje: Ik kan niet praten.
Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel. Doet de man.
De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man.
AAAAAAA!! roept de man.
De dokter zegt: Goed zo, morgen leren we de B
---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 02:14 ----------
Er komt een Belg bij de dokter met een derde been van 20 centimeter. De man vraagt wat hij daar aan kan doen. Dan zegt de dokter ga naar de toverkikker en laat hem nee zeggen dan gaat er 5 centimeter van je derde been af. Dat doet de man hij vraagt aan de kikker zullen we een potje voetballen. Nee zegt de kikker. De man kijkt in zijn broek en ziet dat zijn derde been een stuk kleiner is geworden.
Dan zegt de man dat gaat snel en van opwinding vraagt hij gaat dat altijd zo snel?
En dan zegt de kikker nee nee en nog eens nee!!!
mijn opa is vroeger omgekomen in een concentratiekamp.
hij was uit de wachttoren gevallen

?