Wat is het verschil tussen een brief en een marokkaan?
Een brief kun je terugsturen naar waar deze vandaan kwam.
Op een dag rijdt een Marokkaan een stopbord voorbij zonder te stoppen. Motoragent X rijdt er achteraan en houdt de Marokkaan tegen.
Agent: "Pas en rijbewijs alstublieft."
Marokkaan : "Waarom?"
Agent: "Omdat ge niet gestopt hebt voor een stopbord. Pas en rijbewijs."
Marokkaan : "Maar ik heb toch vertraagd en er kwam niemand aan."
Agent: "Ge moest volledig tot stilstand komen en dat hebt ge niet gedaan", en blaft vervolgens: "PAS EN RIJBEWIJS!!!"
Marokkaan : "Wat is het verschil?"
Agent: "Het verschil is dat je volledig tot stilstand moest komen. Pas en rijbewijs NU !!!"
Marokkaan : "Ge krijgt mijn pas en rijbewijs als ge mij het verschil kunt laten zien tussen stoppen en vertragen."
Agent: "Stap eens uit uw auto."
Terwijl de Marokkaan uitstapt neemt agent X zijn metalen zaklamp en slaat daarmee de Marokkaan tegen de grond.
Zelfs als de Marokkaan op de grond ligt slaat de agent nog enkele minuten door, waarna agent X vraagt: "Zal ik stoppen of zal ik vertragen?"
Hoe stop je een n*ger van verdrinken?
Je voet van zijn hoofd af halen.
Waarom knopen Marokkaanse vrouwen hun hoofddoeken onder hun kin en niet op hun hoofd?
Dan wordt ze meegenomen als vuilniszak.
Er rijdt een man met zijn vrachtwagen over de snelweg en die man heeft de gewoonte Turkse lifters aan te rijden. Nu ziet hij daar opeens een pastoor staan liften. Een goed christen als hij is neemt hij de pastoor mee. Ze rijden verder en de man ziet in de verte een Turk staan. Hij denkt: "Potverdorie, met die pastoor erbij, dat kan ik niet maken, maar ik zal hem eens goed laten schrikken!" Dus rijdt hij vlak voor die Turk voorbij en plots hoort hij een vreselijke klap. Zegt de pastoor: "Al maar goed dat ik mijn deur open deed, anders had je hem gemist!"
Er staan 20 joden op een rij voor Hitler. Hitler zegt tegen de joden, "Jongens, jullie hebben goed je best gedaan. Daarom mogen jullie een gratis douche van mij!" Iedereen kijkt naar hem en iederreen denkt bij zichzelf, gvd we gaan dood. Dus ze staan na 10 min in de douche met zijn allen, vol spanning en in afwachting van wat het onvermijdelijke lijkt. Komt er ineens water uit de douchekoppen, Iedereen juicht als gekken. Behalve 1 jood, die zit stil in een hoekje te huilen. Vraagt een andere jood aan hem: "Waarom zit je te huilen mijn jong, er komt toch water uit de douchekoppen en geen gas?!!"
Zegt de droevige jongen: Jah dat kan wel zo zijn 'SNIK' maar ik zie geen afvoerputjes...
Wat zijn de overeenkomsten tussen een n*ger en een bouvier?
Ze zijn alle bij zwart, hebben krullend haar en stinken uit de bek.
Saddam Hoessein en George Bush zitten in het Witte Huis een biertje te drinken. "Weet je wat ik zo mooi vind aan de Amerikaanse cultuur?", zegt Saddam.
"Nee, geen idee", antwoordt Bush.
"De serie Star Trek", zegt Saddam. "Dat vind ik nou een prachtige serie. Allemaal verschillende mensen doen erin mee. Chinezen, blanke mensen, n*gers. Fantastisch."
"Goh", zegt Bush. "Dat je dat zo leuk vindt."
"Ja, het enige wat ik nou zo jammer vind, is dat ondanks dat er zoveel verschillende soorten mensen in meedoen, er geen enkele Arabier in meedoet."
"Dat klopt", zegt Bush, "het speelt zich namelijk af in de toekomst!"
Waarom kun je in Irak niet op 1 dag coïtusuele voorlichting krijgen en tevens je rijbewijs halen?
Omdat ze de kameel niet teveel willen vermoeien.
Het is bruin en het kan niet draaien in de gang.
Een n*ger met een speer in zijn rug!
wat is een aap met een gouden ring?
een n*ger