MuscleMeat

Sticky Het Moppen Topic

Wat zegt een nazi na een lange dag werken in een concentratiekamp?

De laatste joodjes wegen het zwaarst.

Overvallers nemen steeds vaker vuurwapens mee naar hun werk. Op deze wijze reageren zij op de toenemende agressie door winkeliers. Overvaller Aziz el H. (26) steelt de noodklok: “Het geweld tegenover nietsvermoedende overvallers loopt de spuigaten uit.”

Het drama in Deurne, waarbij de vrouw van een juwelier twee overvallers doodschoot, is geen incident. Winkeliers worden brutaler en meedogenlozer in hun afkeer van bandieten. Onder overvallers groeit het gevoel van onveiligheid. Dit heeft zijn weerslag op het werkplezier. Het ziekteverzuim in de beroepsgroep stijgt en een groeiend aantal overvallers overweegt een carrièreswitch.

Aziz heeft ‘het wereldje’ zien veranderen in de twaalf jaar dat hij werkt als zelfstandig overvaller. “In de tijd dat ik begon, was er nog respect voor ons. We vroegen om geld of juwelen en kregen het. Tegenwoordig kun je een grote bek, een druk op een alarmknop of zelfs openlijke agressie verwachten. Het is triest dat het zo ver moet komen dat we nu met een dienstwapen naar ons werk moeten. Waar moet dit eindigen als je nota bene op je eigen werkplek niet meer veilig bent?”

Bron: Speld.nl

Overvallers nemen steeds vaker vuurwapens mee naar hun werk. Op deze wijze reageren zij op de toenemende agressie door winkeliers. Overvaller Aziz el H. (26) steelt de noodklok: “Het geweld tegenover nietsvermoedende overvallers loopt de spuigaten uit.”

Het drama in Deurne, waarbij de vrouw van een juwelier twee overvallers doodschoot, is geen incident. Winkeliers worden brutaler en meedogenlozer in hun afkeer van bandieten. Onder overvallers groeit het gevoel van onveiligheid. Dit heeft zijn weerslag op het werkplezier. Het ziekteverzuim in de beroepsgroep stijgt en een groeiend aantal overvallers overweegt een carrièreswitch.

Aziz heeft ‘het wereldje’ zien veranderen in de twaalf jaar dat hij werkt als zelfstandig overvaller. “In de tijd dat ik begon, was er nog respect voor ons. We vroegen om geld of juwelen en kregen het. Tegenwoordig kun je een grote bek, een druk op een alarmknop of zelfs openlijke agressie verwachten. Het is triest dat het zo ver moet komen dat we nu met een dienstwapen naar ons werk moeten. Waar moet dit eindigen als je nota bene op je eigen werkplek niet meer veilig bent?”

Bron: Speld.nl

:roflol:

Ja man, geen respect meer voor de hardwerkende overvaller.

Gister een belg omgekomen, hij was verdronken. hij wou zijn peuk uit trappen nadat hij hem in het water gegooid had.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

tegenovergestelde van Marokkaan? pa broek uit

loopt een ouwe jood door Deurne met een dooie Marokkaan op zn nek, komt die een Hollander tegen die vraagt wat
ie met die dooie Marokkaan moet,, de jood zegt die heb ik net voor een tientje bij de juwelier gekocht,
wie koopt er nou een dooie Marokkaan voor een tientje antwoord de Hollander, nou zegt die jood dr zit voor minimaal 50euro aan lood in

Giga oude moppen, 90% al 1000 keer gelezen. Soms wel een leuke... Mja....

Er rijden 2 n*gers in een vrachtwagen helemaal volgeladen met negerzoenen, op een gegeven moment krijgen ze een ongeluk, en alle negerzoenen liggen verspreid over de weg..

Een Belg stopt en begint alle negerzoenen kapot te trappen, een Nederlander ziet het gebeuren, stopt ook en zegt tegen die Belg, hee joh waarom doe je dat hee!

Zegt die Belg: jaa zie je dat niet, dr zijn dr al 2 uitgekomen!!!!

Er rijden 2 n*gers in een vrachtwagen helemaal volgeladen met negerzoenen, op een gegeven moment krijgen ze een ongeluk, en alle negerzoenen liggen verspreid over de weg..

Een Belg stopt en begint alle negerzoenen kapot te trappen, een Nederlander ziet het gebeuren, stopt ook en zegt tegen die Belg, hee joh waarom doe je dat hee!

Zegt die Belg: jaa zie je dat niet, dr zijn dr al 2 uitgekomen!!!!

xD

mop

marokaans gezin heeft geld problemen moeder zegt tegen ,, 2 zoons en vader vanavond moet er geld zijn anders geen eten

zoon komt thuis met 50 euro moeder zegt zo das goed zoon ,, ik heb lege flessen verzameld en ingeleverd

andere zoon komt thuis met 40 euro moeder trots zoon,, ik heb oude kranten opgehaald en ook ingeleverd

vader komt pas laat thuis en keert een hele vuilniszak om vol met briefjes van 10-20-50 euro

moeder zegt,, dat heb je nooit eerlijk verdiend ,, wel waar zegt vader,, oo hoe dan zegt moeder,,

vader ,, ik ben naar schiphol gegaan en heb iedereen vertelt dat ik terugga naar Marokko maar

dat ik 25 euro tekort kom voor mijn ticket

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

gr. opa

In een treincoupe zitten een Amerikaan, een Arabier, een Nederlander en een Marokkaan.­

Staat ineens de Amerikaan op en pakt z'n koffertje, maakt het open en telt het geld dat erin zit.­ Vervolgens doet hij het koffertje dicht en smijt het koffertje uit het raam, en zegt tegen de anderen: "­Het is maar een beetje wat er in zit.­ In Amerika stikken we van het geld".­

Daarop staat de Arabier op en pakt een vaatje olie, ruikt eraan, smijt het vaatje uit het raam en zegt tegen de anderen: "­Het is maar een beetje olie wat erin zit.­ Bij ons in Koeweit stikken we van de olie".­

De Marokkaan en de Nederlander kijken elkaar aan, zegt de Marokkaan: "­Je waagt het niet, he?!"­

Waarom hebben alle joden een grote neus?

Omdat lucht gratis is

Terug
Naar boven