AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Jantje en smerige handen

Jantje staat met een treurig gezicht bij z'n fietsje. De ketting is er afgelopen. Z'n vader komt erbij en legt er de ketting op. Als hij klaar is, zegt hij: "Eigenlijk moet zo'n grote jongen als jij dat zelf al kunnen."
Antwoord Jantje: "Dat kan ik ook, maar je krijgt er altijd van die smerige handen van!"

Jantje lacht

Jantje staat luidkeels op straat te lachen. Een aardige, oude man vraagt: "Waar heb je zo'n pret om?" "Dat zeg ik niet", zegt Jantje, snikkend van de lach. "Toe nou", dringt het heertje aan, "dan kan ik mee lachen." "Nou, vooruit dan", zegt Jantje, "dan moet u recht omhoog kijken, juist. Nu vier stappen naar links, juist. Tenslotte drie stapjes naar voren. Kijk, dit is nou pret. U staat midden in een paardenhoop."

Jantje heeft haast
Jantje rent door de straat. Hij botst tegen een agent. "He mannetje, waar gaan wij zo snel naar toe?" Antwoordt Jantje: "Naar de h**ren, meneer agent." "Kwajongen", roept de agent en geeft hem een schop onder z'n kont.
Jantje rent verder en breekt bijna zijn nek over de pastoor. "He Jantje, waar ga jij zo gauw naar toe?" Jantje antwoordt weer met: "Naar de h**ren, meneer pastoor." "Foei Jantje, snel naar huis en over je zonde nadenken."
Jantje loopt huilend terug naar huis. Thuis aangekomen vraagt z'n vader hem: "Wat scheelt eraan jongen?" "Ik vertik het langer", zegt Jantje huilend, "je gaat zelf je paraplu maar ophalen!"

Esperanto
Jantje vraagt aan zijn vader: "Pappa, wat is Esperanto?" "Dat is een wereldtaal"
Jantje: "Waar wordt die dan gesproken?" "Nergens."

Jantje en op de fiets naar school

Jantje zit op school in een klein dorpje. Op een dag geeft de meester les in moeilijke woorden. Jantje snapt er niets van en geeft steeds verkeerde antwoorden. De meester wordt kwaad, en zegt: "Zeg Jantje, weet je wat jij moet doen? Je moet eens een encyclopedie aanschaffen!" Als Jantje 's avonds thuis komt, zegt hij tegen zijn vader: "Vader, de meester zei dat ik 'n encyclopedie moest aanschaffen!" Vader: "Wat? Is die vent nou helemaal gek geworden? Ga jij maar gewoon op de fiets naar school!"

Jantje valt in de modder

Jantje glijdt uit en valt in de modder. Moeder: "En dat me je nieuwe broek!" Jantje: "Ik had geen tijd om ze uit te doen, moeder."

Jantje komt te laat op school
Jantje komt weer voor de zoveelste keer te laat op school. De meester zegt tegen Jantje:"En wat voor een smoes heb jij nu weer, stond de brug weer open of waren de spoorbomen weer dicht!" "Nee meester, zei Jantje mijn vader is overleden." "Wat" zei de meester," hoe kan dat nou, om een uur stond ik nog te praten met je vader" "Ja meester dat klopt, toen mijn vader met U was uit gepraat riep mijn moeder hem, en toen zaten zijn vingers tussen de deur".
"Maar daar gaat je vader toch niet dood aan?" "Nee meester maar hij schreeuwde zo, toen hebben we hem maar laten afmaken."

Jantje een blauw oog

Jantje komt thuis uit de "school met den bijbel" met een blauw oog. Z´n vader ziet het en zegt: "Jantje, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet mag vechten op school?" "Maar pap, ik kon er niks aan doen. We zaten in de kerk en toen we moesten gaan staan zag ik dat de juffrouw die voor me zat met haar jurk tussen haar billen zat gekneld, dus toen heb ik die eruit getrokken. Toen heeft ze me geslagen."
" Tja Jantje, dat soort dingen mag je ook niet doen bij een dame."
De volgende dag kwam Jantje thuis met zijn andere oog helemaal blauw. "Jantje, heb je niets geleerd van ons gesprekje gisteren?" vroeg vader.
"Maar papa, het was echt niet mijn schuld: we zaten weer in de kerk en moesten weer gaan staan. De juf voor ons had haar jurk weer tussen haar billen zitten en toen trok Pietje die naast me zat die jurk er weer uit. Omdat jij gezegd hebt dat dat niet mag heb ik de jurk maar weer teruggepropt!"

copy past/copy past.... makkelijk he?!

Hoe kan je een k*t frans laten spreken?

je draait de klit 80 keer op en laat em dan los.

PRRRRRRRQUOI!

:D

waarom hebben paters en priesters een dubbele kin?

omdat ze die pij toch ergens mee moeten tegenhouden tijdens het afsjorren!

Op een dag komt een meisje thuis van haar werk en zet haar tas op de salontafel. Haar vader loopt langs en stoot per ongeluk haar tas omver waarop er een dildo van 35 centimeter uitrolt. Vraagt haar vader:"Wat is dat nou?" "Oh dat? Gewoon een dildo, daar doe ik het mee. Jongens van tegenwoordig zijn niet meer te vertrouwen en sommige hebben zelfs een soa." Haar vader is heel begripvol en gaat rustig op de bank zitten. Een paar uur later komt de vrouw des huizes thuis en ziet vader straalbezopen op de bank zitten met een fles cognac op tafel en die dildo naast hem. "Wat doe jij nou" schreeuwt de vrouw waarop de man antwoordt :"Oh ik? Ik drink een borrel met mijn schoonzoon"

Een vrouw klaagt tegen haar man: "Sex, coïtus en nog eens coïtus, dat is het enige waar jij over kunt praten. Ik word er doodziek van! Altijd maar coïtus! Praat eens over wat anders. Voor mijn part over het weer." "Okee", zegt haar man, "Wanneer doen we het weer???"

Er zit een man aan bar in een cafe en zegt: ik ben drie keer op vakantie naar Spanje geweest en alle drie de keren bleek mijn vrouw later zwanger te zijn" De barkeeper zegt:"Dan ga je de volgende keer toch naar een ander land?" De man schudt zijn hoofd. "Nou nee "zegt hij, "Ik denk dat ik haar voortaan maar meeneem."

Twee handelsreizigers komen in een café aan de praat. Vraagt de een aan de ander: "Waar handelt u in?" "In condooms." " Maar waarom is je dochtertje dan bij u?" "Dat is mijn dochtertje niet, dat is een klacht van een klant!"

Jantje zit in de klas. De juf vraagt: "Weten jullie waar Adam Eva mee heeft verleid?" Geen reactie. "Goed," zegt de juf, "ga allemaal maar naar huis en vraag het aan je ouders. Als je het weet kom je morgen maar terug." Dus alle leerlingen naar huis, ook Jantje. Hij komt thuis en vraagt het aan zijn moeder: "Mama, waar heeft Adam Eva mee verleid?" Zegt zijn moeder: "Nou da`s simpel, met een appel. Neem er morgen maar één mee, dan kun je het onthouden." De volgende dag voor hij naar school gaat, stopt jantje een appel in zijn broekzak zodat hij het antwoord op de vraag van de juf niet vergeet. In de klas vraagt de juf weer: "En, weet je nu waar Adam Eva mee verleid heeft,Jantje?" Waarop Jantje antwoordt: "Wacht effe juf, dan haal ik HEM effe uit mijn broek!"

Een dom blondje gaat naar Amerika op vakantie. Daar staat ze bij de bushalte een sigaret te roken. Het regent heel hard en haar sigaret regent uit. De vrouw naast haar staat eveneens een sigaret te roken. Zij echter pakt een condoom uit haar tas rolt die over haar sigaret heen en rookt gewoon door. Het domme blondje denkt:`Dat is een goed idee en loopt naar een drogisterij. Ze zegt tegen de man achter de toonbank :`One condom please !` De man antwoordt : `What size` waarop het blondje antwoordt : `I don`t know, but it has to fit a Camel`.

2 vriendinnen praten vertrouwelijk met elkaar. Zegt de ene vriendin tegen de ander: "Wat zeg jij tegen je man als je een orgasme krijgt?" De ander antwoordt:"Ik mag mijn man niet bellen op zijn werk!"

De jaloerse echtgenote controleert dagelijks de jas van haar man en telkens als ze een haar aantreft, of het nu blond, bruin of grijs is, maakt ze een vreselijke scene. Als ze op een avond geen enkel haartje kan vinden, barst ze in snikken uit en roept: "Het is toch wel verschrikkelijk! Zelfs kale vrouwen kun je niet met rust laten!"

Een dame belt de loodgieter op en vraagt hem om met de grootste spoed te komen waarna de loodgieter zegt "mevrouw ik kom er aan". Na 3 dagen heeft de loodgieter zich nog steeds niet gemeld en belt de vrouw de loodgieter weer op. De loodgieter verontschuldigt zich en zegt dat hij meteen komt. De volgende dag is de loodgieter er nog steeds niet geweest waarop de vrouw kwaad de loodgieter belt en hem met de consumentenman dreigt. Na 5 minuten staat de loodgieter bij de vrouw thuis en vraagt de vrouw wat eraan de hand is. De vrouw wijst op een scheur in de wc bril waarop de loodgieter zegt: "mevrouw daarvoor laat u mij toch niet komen en zeker niet met spoed?" De vrouw kijkt de loodgieter aan en met een forse ruk trekt ze een haar uit zijn snor. "Au"roept de loodgieter waarop de vrouw roept "dat gevoel heb ik nu 8x per dag door die kapotte WC bril".

Terug
Naar boven