Fitness Seller

Sticky Het Moppen Topic

Om door te gaan op de chinese restaurants (@ Arno_E, leuke grapjes trouwens)
*we zitten in een chinees restaurant*
vraagt de serveerster aan de bazin, vool wie is deze babipangang? "Oh, die is vool de meneel met die snol":)

hahah fun jokes !

Hoe heet iemand die altijd brand sticht? een pyromaan.
Hoe heet iemand die altijd steelt? een kleptomaan
Hoe heet iemand die het alle bij doet? een Marokkaan.

Een Belg, een Duitser en een Marokkaan houden een weddenschap: zolang mogelijk in een geitenstal blijven zitten.

De Duitser gaat als eerste: 15sec, 30 sec, 1 min en hij komt buitengerend: "echt niet te harden, de stank van die geit!"

De Belg gaat vervolgens: 15sec, 30 sec, 1 min, 1min30 en hij komt buitengerend: "echt niet te harden, die stank van die geit, ik hield het niet meer uit!"

Tenslotte gaat de Marokkaan naar binnen: 15sec, 30 sec, 1 min, 1min30, 2min. Ineens gaat de deur van de stal open en komt de geit naar buiten gerend.

Waarom mag je niet lachen met een Marokkaan die met de fiets onder de trein rijdt?

Het zou weleens jouw fiets kunnen zijn.

als een nederlands babytje naar de hemel gaat dan wordt het een ?
engeltje
als een turks babytje naar de hemel gaat dan wordt het een?
strontvlieg

een nederlander belg duitser en een turk zitten in het gevang bij saddam hoesein
een voor een moeten ze bij hem komen
als eerste gaat de belg naar binnen en saddam zegt je krijgt 100 stokslagen maar om je pijn te verzachten mag je iets uitkiezen zodat het minder zeer doet
na ff denken zegt de belg ok doe maar een kussen op mijn rug
ff later komt ie terug en vraagt de turk en en de belg verteld zijn verhaal en de turk gaat naar binnen
ook aan hem vraagt saddam wat hij wilt om de pijn te verzachten en zegt de turk bind mij maar een matras op mijn rug
als hij terug komt zegt de duitser en en waarop de turk antwoord dat het wel mee viel met zijn matras
ff later gaat de duitser naar binnen waarbij saddam ook aan hem vraagt waar hij de pijn mee kan verzachten waarop de duitser antwoord bind bij mij die turk maar op mijn rug

hoe is hitler doodgegaan?

Gestikt in een jodenkoek toen hij de gasrekening zag.

http://[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een nederlander belg duitser en een turk zitten in het gevang bij saddam hoesein
een voor een moeten ze bij hem komen
als eerste gaat de belg naar binnen en saddam zegt je krijgt 100 stokslagen maar om je pijn te verzachten mag je iets uitkiezen zodat het minder zeer doet
na ff denken zegt de belg ok doe maar een kussen op mijn rug
ff later komt ie terug en vraagt de turk en en de belg verteld zijn verhaal en de turk gaat naar binnen
ook aan hem vraagt saddam wat hij wilt om de pijn te verzachten en zegt de turk bind mij maar een matras op mijn rug
als hij terug komt zegt de duitser en en waarop de turk antwoord dat het wel mee viel met zijn matras
ff later gaat de duitser naar binnen waarbij saddam ook aan hem vraagt waar hij de pijn mee kan verzachten waarop de duitser antwoord bind bij mij die turk maar op mijn rug
:roflol:

Zit een duif op een hekje, komt er een koe aan, zegt die duif "roekoe".
Zegt die koe "roeduif".....

Q. Why do women have legs?

A1. Have you seen the mess a slug leaves behind?
A2. So they can get from the bedroom to the kitchen and back.
A3. To keep your ears warm.
A4. So their feet won't smell like p*ssy.
A5. So they won't stick to the bathtub.

:roflol: PRACHTIG antwoord 5!!

:D

Q. Why do women have legs?

A1. Have you seen the mess a slug leaves behind?
A2. So they can get from the bedroom to the kitchen and back.
A3. To keep your ears warm.
A4. So their feet won't smell like p*ssy.
A5. So they won't stick to the bathtub.

:roflol: PRACHTIG antwoord 5!!

:D

Antwoord 1 vind ik ook wel leuk :roflol:

Wat zegt een n*ger met diarree?
Help ik smelt

Wat is een n*ger met botkanker?
Een bros

Staat er bij een turk op ze rolstoel?
Islam

Enne spiertje vertel pls eens wat moppen over NL, want je hoort ze nooit!!!

Terug
Naar boven