Fitness Seller

het NeefTV topic

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]Dit was voor mij al aardig uit de comfortzone stappen ! 1 ei drinken is easy maar hoe meer het er worden hoe ranziger !

1 ei is easy maar hoe meer het er worden hoe ranziger het word ! Dit was voor mij geen makkelijke challenge en doe het zeker ook nooit meer !

• Like
Waarderingen: Inb4
Haha. Toch (meer dan?) de helft. Fu**ing ranzig idd.

Lol

Dit is kansloos op zoveel manieren :roflol:

1) niet origineel
2) doelloos
3) random shit voor de views
4) blauwe koptelefoon zonder muziek

Maargoed misschien is het voor een andere doelgroep (jonger en provencialer).

Would watch again als ik een dipje heb en een zelfvertrouwensboost nodig heb, want wat ga ik me superieur voelen hiervan.

Laatst bewerkt:
Mogen wij ook verzoekjes doen, die jullie dan gaan draaien ?

Als jullie gaan flepperen dan abboneer ik.

Ik zzzou zzzegggen ietzzz meer zzzo praten jeweet

Ja was flink misselijk ! Ja jullie mogen ook verzoekjes doen natuurlijk !

Okay, nou bijv. je gaat de straat op (in een druk centrum) doet je voor als een verwijfde homofiel en je probeert een afspraakje te maken met kerels waarvan je van te voren het gevoel hebt: "die zou wel eens los kunnen gaan". Dan toon je ballen en maakt je reclame voor met het oog op meer volgers.

Niet in scene zetten natuurlijk !

In be4 meer verzoekjes !
:D

Koop een kip. Hak zn kop er af. Ontveer 'm. Gooi 'm op het vuur en eet m op.

Okay, nou bijv. je gaat de straat op (in een druk centrum) doet je voor als een verwijfde homofiel en je probeert een afspraakje te maken met kerels waarvan je van te voren het gevoel hebt: "die zou wel eens los kunnen gaan". Dan toon je ballen en maakt je reclame voor met het oog op meer volgers.

Niet in scene zetten natuurlijk !

In be4 meer verzoekjes !
:D

:popcorn:

• Like
Waarderingen: Inb4
Maak ook gewoon een paar train videos, kanaal moet groeien. Zorg voor content. Voor dbb (dit forum) doe je bijvoorbeeld verzoekjes. Huur een brute bak en zoek golddiggers op. Laat je bv. staande houden en zeg tegen een agent dat zolang hij geen 100kg bankt zijn bek moet houden (of andere bekende kreten van dit forum). Zoek Killy/ Klusmier/ Luppie bijvoorbeeld op en maak een item.

Probeer ook straattaal accentjes en petjes te vermijden. Irriteert een bepaalde groep.

Maar het beste advies is om datgene te doen wat je leuk vindt en jezelf niet laat ontmoedigen. Een markt aanboren die mensen leuk vinden en nog niet gedaan is lijkt onmogelijk op youtube. Je had (of hebt?) een kanaal met twee twins die het over fitness hadden, twee n*gers. Werd vaak bekeken dacht ik.

Misschien moet je een collab doen met @MesutY hij is een ervaren nederlandse fitness youtuber.

Terug
Naar boven