MuscleMeat

Het nieuwe product van Applied Nutriceuticals komt.. Amphetalin!

Iemand z'n samples al binnen? Ik niet in ieder geval. Komen ze in een doosje of in een evelop?

Ik veronderstel enveloppe ;) ik heb ook net mailtje gestuurd

mailtje gestuurd hopelijk zijn er nog niet 50 voor geweest :D haha

Ik heb ze zojuist binnen!

Ik zie dat je zo ook kan gebruiken voor het studeren! Dat is wel aangenaam. Ik heb er 4, dus ik ga er straks ff 2 proberen voor ik aan mijn studeermarathon begin. Morgen neem ik er nog ff 2 voor de training. Zal mijn bevindingen hier posten.

Nog niet binnen hier.

ik weet het niet hoor...
Met stackers ben ik veel afgevallen
Zoveel energie dat ik bijna niet stil kon zitten.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zoveel energie geven als ze ook aanbevolen worden om te studeren?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Zojuist binnen. Morgen voor de training 2 nemen en kijken hoe het werkt.

Mja, straks om 21:30 ongeveer 2 caps genomen op relatief nuchtere maag. Half uur later gegeten. Na een uur ofzo begon ik wel wat te merken, lichtelijk verhoogde concentratie en toen dus aan het studeren geslagen. Moet zeggen dat ze lang door werken, het is nu bijna 3,5 uur na inname and still going strong. Ik heb zelf zelfs het gevoel dat 2 caps aardig veel is voor tijdens het studeren, want de focus nu is lekker, maar het had niet meer moeten zijn want dan zou het omslaan naar rustenloosheid denk ik.

De 'high' voelt idd behoorlijk 'schoon', ik ben best gevoelig voor het rusteloze met koffie enzo en dat valt hier prima mee gezien de upper die ik er wel van heb.

Al met al lijkt het me tot nu toe een goed product voor vetverlies of concentratieverhoging. Of het geschikt is als pre-workout booster betwijfel ik aangezien het lang duurt voor het werkt en ook lang door zet. Vele van ons zullen savonds trainen en als je nog een beetje nachtrust wil zal dat toch een lastig verhaal worden.

Naja, ik ga nog ff doorknallen achter de boeken. Thnx voor de sample, zal nog wel even de post editten over hoe de (of het gebrek aan) nachtrust was ;)

Een update:

Gisteravond een half uur voor de training de laatste 2 capsules genomen.
De werking was weer zeer goed, veel energie, zeer goede focus en het vreemde....ik pakte echt veel zwaarder dan normaal terwijl het de laatste werkdag van de week was en dat merk ik toch wel. Ik zat gewoon weer aan mijn max van wat ik ooit heb gepakt....dus overall:

Dit supplement ga ik zeker in de toekomst bestellen..het is dat ik nu nog genoeg andere pre-workoutproducten in de kast heb staan.
Van mijn kant een aanrader, voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen, ik ben vast niet de enige die deze week de sample heeft ontvangen en geprobeerd.

Ik zou het gisteren gebruiken maar heb toen Crack gebruikt, toen kwam ik er pas achter dat ik eigenlijk de Black Cats zou gebruiken :o

Net 2 ingenomen op nuchtere maag. Ik lijk er juist slaperig van te worden, hetzelfde effect als de Energize! van XXL.

ik heb ook 4 black cats uit een supplementenshopje uit amsterdam gehad eergisteren. heb steeds 1 pil genomen, 30 min voor de training. normaal gesproken train ik tijdens de nachtdiensten niet echt prettig, nu had ik een goede drive/uithoudingsvermogen/focus etc etc :)
zelfs op mijn werk bleef de pil goed merkbaar hehe, bleef maar praten tegen mijn collega's:D. verder geen crash ofzo!
ga ze zeker bestellen voor dit soort situaties, om er toch nog ff een lekkere training uit t persen:cool:.

Terug
Naar boven