MuscleMeat

Het ontbijt

Waardering
0
Beste DBB leden

Ik heb een vraagje:

Ik ga nu beginnen met het maken van mijn eerste voedings schema (bulken)

Als ontbijt eet ik:
100G brinta
400G melk

Maar ik heb snelle eiwitten voor het ontbijt nodig welke nemen jullie?
liver geen shake's

Bedankt!

proteïne moet je zeker bij je ontbijt toevoegen. Je komt immers uit een hele nacht zonder voedsel.

waarom geen shake's ?

proteïne moet je zeker bij je ontbijt toevoegen. Je komt immers uit een hele nacht zonder voedsel.

Hij vraagt toch welke.. ;)

Gewone eieren vind ik 's morgens het lekkerste wegtewerken, je kunt ook voor tonijn, zalm oid gaan, maar ikzelf prefereer toch whey in de morgen, meng je gewoon door je brinta/havermout en drink je zo weg

Hij vraagt toch welke.. ;)

Gewone eieren vind ik 's morgens het lekkerste wegtewerken, je kunt ook voor tonijn, zalm oid gaan, maar ikzelf prefereer toch whey in de morgen, meng je gewoon door je brinta/havermout en drink je zo weg

:p idd, dat had ik nu ff gemist.

Whey is idd het gemakkelijkste.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties misschien hebben jullie toch gelijk over whey,
Whey neemt trouwens toch sneller op in vruchten sap of water dat ik het los opdrink?

ik mix het liefst in gewoon water, maar dat is eerder een gewoonte...

Want magere melk kan ook best hoor, of de opname nou 2 of 3 minuten langer duurt..maakt niet echt uit.

met vruchtensap kan natuurlijk ook prima

:D Bedankt allemaal ik ben er uit snel gereageerd trouwens

mzol

Waarom moeten er eigenlijk snelle eiwitten bij het ontbijt? Snap dat niet echt. Als je goed kwark voor het pitten hebt gegeten dan zit het met dat hele nacht zonder voedsel wel meevallen.

klopt sanca ik eet ook voor het slapen gaan een bak kwark 10G eiwit per 100 G kwark

maar k slaap zo'n 8 uur en dan denk ik dat die 50G eiwit al weer gebruikt is.

Je lichaam is smorgens ook in katabole staat, vandaar dat je snel je tekorten aan moet vullen. Je glycogeen is dan op het laagste punt van de dag, dus voedingstoffen worden dan zeer goed opgenomen door het lichaam. Een goed ontbijt is dus echt belangrijk voor een bodybuilder of ''serieuze fitnesser''

Welk merk is dat dan en waar is die te koop ?

Tja, Het ligt ook een beetje aan jezelf. Goed aantal vezels en iets van yoghurt in de ochtend. En in de middag dan iets met meer eiwitten of anything omdat je lichaam er dan meer om vraagt.

@ Alber hijen biogarde kost geloof k iets van +/-€1,10

Terug
Naar boven