XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Dus voor het verkrachten van een 15 jarig meisje krijg je 2-3 jaar en met een fakkel voor een linkse heks haar deur staan 6 maanden?
Als ze dan een signaal willen afgeven vanuit de rechtbank zou je op verkrachting misschien 10 jaar minimaal moeten zetten?

PS. de pauper in dit verhaal is de rechter en het OM

"Rogan heeft zich verontschuldigd voor zowel het verspreiden van desinformatie als voor het gebruik van de racistische term."😐

"Rogan heeft zich verontschuldigd voor zowel het verspreiden van desinformatie als voor het gebruik van de racistische term."😐
Voor het N-woord wel. Voor de desinformatie vond ik niet dat ie zich verontschuldigd heeft. Hij zegt gewoon wat hij doet en dat dat concept ruimte heeft voor dat soort akkefietjes.

Laat die bejaarde hippie lekker van social media wegblijven. Vervelende deugdridder. Knijpt vast de kat in het donker

Mensen die nooit geld hebben altijd klagen maar ondertussen geld uitgeven aan onzin maar wel bij je aankloppen om even wat te lenen.

Overal achterlopen met betalen betaalregeling voor alles ongelofelijk

Help je ze om een betere baan te kunnen krijgen tot wel 700€ pm meer kunnen verdienen maar ze gaan liever straks op vakantie waar ze nog geen geld voor hebben.

Laatst bewerkt:
Mensen die nooit geld hebben altijd klagen maar ondertussen geld uitgeven aan onzin maar wel bij je aankloppen om even wat te lenen.

Overal achterlopen met betalen betaalregeling voor alles ongelofelijk

Help je ze om een betere baan te kunnen krijgen tot wel 700€ pm meer kunnen verdienen maar ze gaan liever straks op vakantie waar ze nog geen geld voor hebben.
Kunnen ze bij een betere baan niet meer op vakantie?

Kunnen ze bij een betere baan niet meer op vakantie?
Ze zoeken nu mensen. Dus nu van baan veranderen en een keer een zomervakantie opofferen voor een stabielere financiële toekomst en qwa vrijetijd ga je erop vooruit. En aangezien ze geen dubbeltje hebben lijkt het voor mij geen lastige keuze.

Als je al jaren in de schulden zit enzo 🤷
Ruim 8k per jaar meer is toch wel een stuk aantrekkelijker lijkt mij minder stress en uit de schulden althans sneller.

Maar goed doordat ik hem probeerde te helpen heb ik ook weer een andere betere baan binnenkort 🤞

Laatst bewerkt:
Ze zoeken nu mensen. Dus nu van baan veranderen en een keer een zomervakantie opofferen voor een stabielere financiële toekomst en qwa vrijetijd ga je erop vooruit. En aangezien ze geen dubbeltje hebben lijkt het voor mij geen lastige keuze.

Als je al jaren in de schulden zit enzo 🤷
Ruim 8k per jaar meer is toch wel een stuk aantrekkelijker lijkt mij minder stress en uit de schulden althans sneller.
Dit zijn nou van die klassieke voorbeelden van mensen die het comfortabel vinden om in een situatie te zitten waar ze over kunnen zeiken.
Van die mensen die vast zijn komen te zitten in een rare slachtoffer rol en daar met pech nog aandacht vanuit krijgen ook.

Terug
Naar boven