apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja, onder je veterstrikdiploma.Moet ik trouwens mijn bio aanpassen?
Two times corona survivor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, onder je veterstrikdiploma.Moet ik trouwens mijn bio aanpassen?
Two times corona survivor?
Maakt niet uit. Sommige mensen maken ook hun middelbare school niet af.
Die was tenminste nog wel grappig. Dit is gewoon echt pauper.Doet wat denken aan de partij uit de Amerikaanse lokale politiek: "Da rent is too damn high!"
Als jij dat zegt komt het extra hard aan.Die was tenminste nog wel grappig. Dit is gewoon echt pauper.
Ook aan het werk?
Werk werk.. ik loop de kantjes er mooi af deze laatste diensten 😌
Voor het N-woord wel. Voor de desinformatie vond ik niet dat ie zich verontschuldigd heeft. Hij zegt gewoon wat hij doet en dat dat concept ruimte heeft voor dat soort akkefietjes.![]()
Neil Young roept Spotify-werknemers op ontslag te nemen
Zanger Neil Young heeft werknemers van Spotify opgeroepen ontslag te nemen. „Vertrek van die plek voordat het je ziel opeet”, schrijft de Canadees op zijn website. Hij zegt ook dat Daniel Ek, de…www.telegraaf.nl
"Rogan heeft zich verontschuldigd voor zowel het verspreiden van desinformatie als voor het gebruik van de racistische term."😐
Kunnen ze bij een betere baan niet meer op vakantie?Mensen die nooit geld hebben altijd klagen maar ondertussen geld uitgeven aan onzin maar wel bij je aankloppen om even wat te lenen.
Overal achterlopen met betalen betaalregeling voor alles ongelofelijk
Help je ze om een betere baan te kunnen krijgen tot wel 700€ pm meer kunnen verdienen maar ze gaan liever straks op vakantie waar ze nog geen geld voor hebben.
Ze zoeken nu mensen. Dus nu van baan veranderen en een keer een zomervakantie opofferen voor een stabielere financiële toekomst en qwa vrijetijd ga je erop vooruit. En aangezien ze geen dubbeltje hebben lijkt het voor mij geen lastige keuze.Kunnen ze bij een betere baan niet meer op vakantie?
Dit zijn nou van die klassieke voorbeelden van mensen die het comfortabel vinden om in een situatie te zitten waar ze over kunnen zeiken.Ze zoeken nu mensen. Dus nu van baan veranderen en een keer een zomervakantie opofferen voor een stabielere financiële toekomst en qwa vrijetijd ga je erop vooruit. En aangezien ze geen dubbeltje hebben lijkt het voor mij geen lastige keuze.
Als je al jaren in de schulden zit enzo 🤷
Ruim 8k per jaar meer is toch wel een stuk aantrekkelijker lijkt mij minder stress en uit de schulden althans sneller.