ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja of je hebt zelf te lang met te weinig genoegen genomenVolk wat ze nu aannemen is echt om te janken. Mentaliteit van een pond worst.
Volk wat ze nu aannemen is echt om te janken. Mentaliteit van een pond worst.
Waarschijnlijk is het deze mensen of niets.Ja of je hebt zelf te lang met te weinig genoegen genomen
Jij bent toch ook recent van baan gewisseld?Volk wat ze nu aannemen is echt om te janken. Mentaliteit van een pond worst.
2 maart pas.
O nee maar als je net ergens begint wek dan iig de illusie dat je het leuk vindt. Klein beetje interesse eigen initiatief komt al zoveel beter over.Ja of je hebt zelf te lang met te weinig genoegen genomen
Ja. Maar af en toe mag je best van jezelf zeggen dat ze aan jou een betere haddenO nee maar als je net ergens begint wek dan iig de illusie dat je het leuk vindt. Klein beetje interesse eigen initiatief komt al zoveel beter over.
Nou leggen deze jongens de lat ook niet heel hoog 😅. Maar het is mijn laaste week hier en de baas kwam wel even vragen of ik mij niet bedacht heb 😌🤞Ja. Maar af en toe mag je best van jezelf zeggen dat ze aan jou een betere hadden
Je werkt toch omdat het moet niet omdat het zo leuk is?O nee maar als je net ergens begint wek dan iig de illusie dat je het leuk vindt. Klein beetje interesse eigen initiatief komt al zoveel beter over.
Maar als het dan toch moet, kun je het maar beter met plezier doen en leuk maken.Je werkt toch omdat het moet niet omdat het zo leuk is?
Snap nu ook waarom jij op een zolderkamertje zitJe werkt toch omdat het moet niet omdat het zo leuk is?

Ondertussen in Helmond….
Assen
Vlak bij mij
De meerderheid van de DBB’ers.
Jij bent al heel populair op het forum. Ga zo door Tinus.
Hé, mijn aanwezigheid komt jou (en een paar anderen) dan wel ten goede.Jij bent al heel populair op het forum. Ga zo door Tinus.

OkHé, mijn aanwezigheid komt jou (en een paar anderen) dan wel ten goede.![]()