AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Zijn blijkbaar een hoop die het belangrijk vinden en dus kijken. :p Hoorde het vandaag pas en wist niet eens dat het van de buis was.

Vuillakken en criminelen heb je in elke sector/branch uiteraard.

Ben benieuwd naar de superdikke special glossy over vreemdgaan van de Linda die binnenkort voor slechts 19,95 in de schappen ligt, met hoofdredactioneel commentaar van Linda zelf

Die lees ik nadat ik al die zelfhulpboeken van Ali uit heb

Ben benieuwd naar de superdikke special glossy over vreemdgaan van de Linda die binnenkort voor slechts 19,95 in de schappen ligt, met hoofdredactioneel commentaar van Linda zelf

Die lees ik nadat ik al die zelfhulpboeken van Ali uit heb
Jij bent wel benieuwd op hoeveel verschillende manieren jij je machtspositie kunt misbruiken?

1642715484138.png

Mooie kwoots van de ijsman en sjon

diep

bijna net zo diep als ali's schlong in de keel van dat meisje

1642715484138.png

Mooie kwoots van de ijsman en sjon

diep

bijna net zo diep als ali's schlong in de keel van dat meisje

Koesteren, wordt zeldzaam:

Waarom vinden zoveel mensen de reactie van John zo verkeerd?

Is het nou Sjon of Djon?

Heeft die johnny ook nog een grote bek op tv🤣

Heeft die johnny ook nog een grote bek op tv🤣
Oh bah. Is een beetje hetzelfde als dat filmpje van Marco Borsato. Ik kijk zulke programma's nooit. Maar bizar dat men daar niet eerder iets van vond

Ernstig dat zij hem eigenlijk los maakt

Oh bah. Is een beetje hetzelfde als dat filmpje van Marco Borsato. Ik kijk zulke programma's nooit. Maar bizar dat men daar niet eerder iets van vond

Ernstig dat zij hem eigenlijk los maakt
Dit soort dingen gebeuren ook in de politiek. Vrije vogels op youtube heeft ook al een bekende studio 300 acteur aangepakt. En hij had zelfs iemand gepakt die in de politiek zat (hoger functie) die seks had met dieren. Des te hoger de macht des te gekker de mens

Terug
Naar boven