Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Kill me please

• Love
Waarderingen: AK

Kill me please
rtl-boulevard, SBS-Shownieuws Hoe pauper wil je het hebben.

Ik zocht een importbruid uit Oekraïne.

Sletlana

Tinder stikt dr momenteel van...

Mooi... ik drink vaak 1 blikje zero monster 500ml op het werk. Vindt zo'n gozer maar vies en ongezond. Hij drinkt 4/6 kopjes thee met max suiker erin. 6 dagen achter elkaar enkel op het werk al 🤣
Dan krijg je dat verhaal “in energy drank zit aspartaam”, gewoon terug zeggen in jou bloed zit suiker en vet bolle jan.

Nog echt ook. Nou ik hoef geen kk zeggen sommigen dan 🤣

Big Brother Reaction GIF by MOODMAN

Overkapping offerte laten maken.
Plaatsen 1200€

Bennie nie goe ofwa🤣
Vraag ons Moowke wel

Overkapping offerte laten maken.
Plaatsen 1200€

Bennie nie goe ofwa🤣
Vraag ons Moowke wel
Alleen het plaatsen 1200€? Hier in helmond zetten ze een overkapping in 1 dag wel tegen de achtergevel dus niet los voor 1500€, all in. Geen glas om het dicht te maken uiteraard.

Alleen het plaatsen 1200€? Hier in helmond zetten ze een overkapping in 1 dag wel tegen de achtergevel dus niet los voor 1500€, all in. Geen glas om het dicht te maken uiteraard.
Deze kwam op 4400 uit.
Ff verder kijken 😅

• Like
Waarderingen: AK
Deze kwam op 4400 uit.
Ff verder kijken 😅
Ik kreeg er 1 binnen van 17.000 euro. Overkapping is 270x350 (bxl). Nog 2 facturen van andere bedrijven opgevraagd. 1400 als ik het zelf zou plaatsen. Zou dan een bouwpakket zijn van 306cm die ik in moest korten naar 270, of 4400 voor een op maat gemaakte incusief plaatsen. Gekozen voor die van 4400.

Ik kreeg er 1 binnen van 17.000 euro. Overkapping is 270x350 (bxl). Nog 2 facturen van andere bedrijven opgevraagd. 1400 als ik het zelf zou plaatsen. Zou dan een bouwpakket zijn van 306cm die ik in moest korten naar 270, of 4400 voor een op maat gemaakte incusief plaatsen. Gekozen voor die van 4400.
Ja ga vandaag nog ff bij wat zaken kijken maar inderdaad die 4400 is zo gek nog niet 😅

Ja ga vandaag nog ff bij wat zaken kijken maar inderdaad die 4400 is zo gek nog niet 😅
In totaal heb ik denk ik 5 of 6 offertes opgevragen. Zelf bouw is redelijk te doen maar als je het zelf op maat moet slijpen en zagen ga je toch spul dat ge-poedercoat is onberwerkt achter laten eenmaal gemonteerd. Ook geen garantie bij lekkage of montage fouten. Veel recencies bij bedrijven ban zelfbouw waren dat er spullen niet geleverd waren of beschadigd, werd meteen opgelost maar je bent afhankelijk of het op voorraad is en een levertijd.

Ga je voor glas of policarbonaat?

Terug
Naar boven