Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

In totaal heb ik denk ik 5 of 6 offertes opgevragen. Zelf bouw is redelijk te doen maar als je het zelf op maat moet slijpen en zagen ga je toch spul dat ge-poedercoat is onberwerkt achter laten eenmaal gemonteerd. Ook geen garantie bij lekkage of montage fouten. Veel recencies bij bedrijven ban zelfbouw waren dat er spullen niet geleverd waren of beschadigd, werd meteen opgelost maar je bent afhankelijk of het op voorraad is en een levertijd.

Ga je voor glas of policarbonaat?
policarbonaat valt het niet zo op als het smerig is 😝.

Ja en als je het laat doen staat het binnen een dag en gelijk goed.

policarbonaat valt het niet zo op als het smerig is 😝.

Ja en als je het laat doen staat het binnen een dag en gelijk goed.
Ik wou eerst melkglas er op doen. maar 88% licht en warmte doorlaat wprdt je niet vrolijk van. Elektrische zonnewering kwam op 4k. Bijna net zo duur als de overkapping zelf. Als je policarbonaat pakt kun je net zo goed de normale of goedkope pakken. Na enkele jaren is "helder" policarbonaat ook getint door de aanslag en het vuil:grinny:.

En inderdaad een dagje staat het. Zal alleen je afvoer van de regengoot nog moeten aansluiten op je afvoer van je hemelwater.

Ik wou eerst melkglas er op doen. maar 88% licht en warmte doorlaat wprdt je niet vrolijk van. Elektrische zonnewering kwam op 4k. Bijna net zo duur als de overkapping zelf. Als je policarbonaat pakt kun je net zo goed de normale of goedkope pakken. Na enkele jaren is "helder" policarbonaat ook getint door de aanslag en het vuil:grinny:.

En inderdaad een dagje staat het. Zal alleen je afvoer van de regengoot nog moeten aansluiten op je afvoer van je hemelwater.
Haha ja ga ik ook doen😆.

Oh heb vorig jaar 60x60 tegels in de tuin gelegd en ik heb een flinke afloop dus dat water loopt wel weg 👌.

Levertijd is wel lang eind oktober ogv. Maar goed ff kijken wat er vandaag op mijn pad komt anders van de week ff terug gaan en bestellen.

Haha ja ga ik ook doen😆.

Oh heb vorig jaar 60x60 tegels in de tuin gelegd en ik heb een flinke afloop dus dat water loopt wel weg 👌.

Levertijd is wel lang eind oktober ogv. Maar goed ff kijken wat er vandaag op mijn pad komt anders van de week ff terug gaan en bestellen.
Hoe ziet zo'n overkapping die je wilt er uit?

polycarbonaat-overkapping-enschede-2.jpg

Met mooie led verlichting dimbaar

Kan ook met 2 palen maar is nog duurder😮‍💨

Is elke overkapping per definitie pauper?

Maar met een paraplu zit je toch ook niet in de regen?

Of klap jij em nooit uit omdat je daar te hardcore voor bent?
Ik gebruik mijn roze paraplu zelfs onder de douche. Ga dalijk een offerte aanvragen voor een overkapping. Krijg ik niet meer van die lastige brandgaatjes in mijn plu bij het roken onder de douche.

Voor dat geld zou ik dat bouwpakketje zelf maken. Toch weer snel verdient.
Klusfiguren vragen belachelijke bedragen de laatste tijd.
Maar van me had 4000 euro subsidie door aardbeving. En vroeg een offerte voor de kleinste cv-ketel en die gast vroeg gewoon 4200 euro. Zoiets is max een halve dag werk en een kleine ketel kost een X 1000 euro.

Terug
Naar boven