ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
O ja dat sowiesoOok op vakantie hoort dat niet te kunnen. We hebben helaas niet allemaal dezelfde beschermende wet tov dieren, helaas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O ja dat sowiesoOok op vakantie hoort dat niet te kunnen. We hebben helaas niet allemaal dezelfde beschermende wet tov dieren, helaas
Ja afknallen dat wijf bah.Vrouw die op spitssnuitdolfijn klom zit nog vast - https://nos.nl/l/2437679
Justice👌 die gaat een flinke financiële duw krijgen, moet je maar een beetje respect opbrengen.
Die hele reddingsactie met gillende mensen is eigenlijk al helemaal fout maar goedbedoeld en uit ontwetendheid. Maar zo een misbaksel is gewoon respectloos en uit op aandacht.
FixedJa afknallen dat wijf bah.
heb er ook een hekel aan niet aan @Lies of kinderen komen.
Is het nou allemaal zo erg? In warme landen betaal je ervoor om met een dolfijn te zwemmen.Vrouw die op spitssnuitdolfijn klom zit nog vast - https://nos.nl/l/2437679
Justice👌 die gaat een flinke financiële duw krijgen, moet je maar een beetje respect opbrengen.
Die hele reddingsactie met gillende mensen is eigenlijk al helemaal fout maar goedbedoeld en uit ontwetendheid. Maar zo een misbaksel is gewoon respectloos en uit op aandacht.
Niet altijd goed nadenken... sommigen denkem helemaal niet naIs het nou allemaal zo erg? In warme landen betaal je ervoor om met een dolfijn te zwemmen.
En waarom rijden mensen te hard of drinken we soms iets teveel. Omdat we nou eenmaal niet altijd goed nadenken op sommige momenten.
Dit wordt weer zo erg opgeblazen. Nee natuurlijk was het niet het slimste om dat te doen. Maar ook met zijn alle in de 40+ op het strand gaan liggen lijkt me niet altijd wel overwogen.
Ook op vakantie hoort dat niet te kunnen. We hebben helaas niet allemaal dezelfde beschermende wet tov dieren, helaas
Pauper
Ik niet hij heeft al 3vop🤣
Haha, na ieder meubelstuk even knuffelen
Rectificatie 2 genomen
Natuurlijk is het niet normaal als die kinderen iedere keer jouw tuin in klimmen als je daar nooit mondeling toestemming voor hebt gegeven. Ballen vliegen hier ook regelmatig de tuin in en dan staan die koters hier gewoon aan de voordeur. Zijn wij niet thuis? Gooien we ze terug als we thuis zijn. Zo hebben we het afgesproken met de buren.ff poolshoogte neme voordat ik loesoe ga op mijn buren.
Kinderen voetballen in de tuin. Afgelopen twee weken bal wel 10 keer in mijn tuin gehad.
5x daarvan klimt mijn buurjongetje gewoon over de schutting en pakt de bal.
Ik heb geen planten in mijn tuin maar omdat er niets kapot kan gaan maakt dit toch niet normaal?
Ben ik nu gewoon een zeikerd of is het niet echt normaal dat zoiets gebeurt?
Ook hebben ze 10+ vogels in een hok in hun tuin. Woon in een rijtjeswoning.
Hond die vaak blaft. Heb ik destijds anoniem melding van gemaakt zo ben ik.
Kwamen ze aan mij deur want ze hadden die melding gelezen lekker anoniem ook.
Heb ik laten mijn excuses voor aangeboden. Maar die hond blafte gewoon uren achter elkaar.
En nu dit weer met die kinderen.
Gaat nog wel mis
Komt nog bij deze kids zijn sowieso op een leeftijd dat ze gewoon te oud zijn om achterhuis te spelen. Allebei 10+. Stel ze waren gewoon nog echt jong dan boeit het mij niet zoveel en snap ik het wel dat ze de kinderen niet naar een pleintje sturen.Natuurlijk is het niet normaal als die kinderen iedere keer jouw tuin in klimmen als je daar nooit mondeling toestemming voor hebt gegeven. Ballen vliegen hier ook regelmatig de tuin in en dan staan die koters hier gewoon aan de voordeur. Zijn wij niet thuis? Gooien we ze terug als we thuis zijn. Zo hebben we het afgesproken met de buren.
Gewoon draadje met 220 erop?ff poolshoogte neme voordat ik loesoe ga op mijn buren.
Kinderen voetballen in de tuin. Afgelopen twee weken bal wel 10 keer in mijn tuin gehad.
5x daarvan klimt mijn buurjongetje gewoon over de schutting en pakt de bal.
Ik heb geen planten in mijn tuin maar omdat er niets kapot kan gaan maakt dit toch niet normaal?
Ben ik nu gewoon een zeikerd of is het niet echt normaal dat zoiets gebeurt?
Ook hebben ze 10+ vogels in een hok in hun tuin. Woon in een rijtjeswoning.
Hond die vaak blaft. Heb ik destijds anoniem melding van gemaakt zo ben ik.
Kwamen ze aan mij deur want ze hadden die melding gelezen lekker anoniem ook.
Heb ik laten mijn excuses voor aangeboden. Maar die hond blafte gewoon uren achter elkaar.
En nu dit weer met die kinderen.
Gaat nog wel mis
Of zo'n anti katten/vogel ding voor op de schutting. Van die ijzeren spijlen

Vind dat echt lugubere dingen. Maar schrikdraadje, ach, dat is alleen maar even schrikken tochOf zo'n anti katten/vogel ding voor op de schutting. Van die ijzeren spijlen
Maar denk dat de volwassen optie van @tymboo de beste is... In eerste instantie.