- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Die voormalige trainingspartner van mij is een zwarte Surinamer.In die omgeving staat de meerderheid op de zwarte lijst, vermoed ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die voormalige trainingspartner van mij is een zwarte Surinamer.In die omgeving staat de meerderheid op de zwarte lijst, vermoed ik.
Ja, nee, dit was in Haarlem en die irritante kerel is alleen maar heel bruin van de zonnebank en van het in de zomer met bloot bovenlichaam op zijn scooter rijden..Apart ik trainde zelf vaak vroeger in f4f bijlmer maar niks opgemerkt
Had je maar uit die kast moeten komen.Apart ik trainde zelf vaak vroeger in f4f bijlmer maar niks opgemerkt
Hij staat ook op de zwarte lijst?Die voormalige trainingspartner van mij is een zwarte Surinamer.

Ook toestemming van Wilders gekregen om hem te meppen?

Allemaal de schuld van Putain.Zojuist bericht gehad dat er geen sigaren meer te krijgen zijn voorlopig voor een betaalbare prijs. De reden? Blijkbaar worden de kistjes in de Oekraine gemaakt. Waarschijnlijk in het plaatsje genaamd Sumatra want daar komt de tabak vandaan. Nooit geweten dat het daar een goed klimaat was voor tabaks planten.
Weer wat geleerd vandaag.![]()
![]()
Nou lekker dan ik heb flink ingekocht maar hoop dat het snel afgelopen is met gedonder.Zojuist bericht gehad dat er geen sigaren meer te krijgen zijn voorlopig voor een betaalbare prijs. De reden? Blijkbaar worden de kistjes in de Oekraine gemaakt. Waarschijnlijk in het plaatsje genaamd Sumatra want daar komt de tabak vandaan. Nooit geweten dat het daar een goed klimaat was voor tabaks planten.
![]()
Tegenwoordig betaal je overal extra voor buiten de EU. Moet je de verkoper ff mailen en een neppe prijs op het pakketje noteren plus track en trace versturen.Nou lekker dan ik heb flink ingekocht maar hoop dat het snel afgelopen is met gedonder.
Ben ook wel eens bezig geweest met rechtstreeks sigaren inkopen uit Amerika dat verschil is echt heel erg groot.
Maar die pakketjes komen niet over in Nederland en worden eigenlijk altijd onderschept door de douane.
Mijn sigaren boer kan al niks cubaans leveren . Tenminste nog is wat ik wilZojuist bericht gehad dat er geen sigaren meer te krijgen zijn voorlopig voor een betaalbare prijs. De reden? Blijkbaar worden de kistjes in de Oekraine gemaakt. Waarschijnlijk in het plaatsje genaamd Sumatra want daar komt de tabak vandaan. Nooit geweten dat het daar een goed klimaat was voor tabaks planten.
![]()
Cubaanen geen probleem bij hem. Zijn meer de kistjes van 50 stuks voor 25 euro die er niet zijn.Mijn sigaren boer kan al niks cubaans leveren . Tenminste nog is wat ik wil
O die goedkope meuk😌Cubaanen geen probleem bij hem. Zijn meer de kistjes van 50 stuks voor 25 euro die er niet zijn.
Hoeft niet altijd heel erg slecht te zijn als ik eerlijk ben.
Ik vind wat meer betalen voor een Cubaanse of 1 uit Niqaragua geen probleem. Dat zijn voor mij meer de sigaren om van te genieten. Over het algemeen vind ik ze niet meer smaken als ik ze een uur of 2 weg leg tussen de bedrijven door. Die goedkopere kistjes daar in tegen zijn daar prima voor.Nou lekker dan ik heb flink ingekocht maar hoop dat het snel afgelopen is met gedonder.
Ben ook wel eens bezig geweest met rechtstreeks sigaren inkopen uit Amerika dat verschil is echt heel erg groot.
Maar die pakketjes komen niet over in Nederland en worden eigenlijk altijd onderschept door de douane.
Nee dat klopt. 😌Hoeft niet altijd heel erg slecht te zijn als ik eerlijk ben.
https://www.sigaren.shop/no-72.htmlWat voor kistjes zijn dat?
Ik rook eigenlijk alleen Corona liefst zo dik mogelijk maar rook met dit warme weer eigenlijk elke avond wel iets.