MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik vind wat meer betalen voor een Cubaanse of 1 uit Niqaragua geen probleem. Dat zijn voor mij meer de sigaren om van te genieten. Over het algemeen vind ik ze niet meer smaken als ik ze een uur of 2 weg leg tussen de bedrijven door. Die goedkopere kistjes daar in tegen zijn daar prima voor.

Gisteren nog wel een mooie hoyo de monterei gekregen van me Collega die die zelf meegenomen had uit Cuba.
Ja wegleggen is inderdaad niet bevorderlijk voor de kwaliteit van een sigaar.
Ik betaal ook met alle liefde wat meer voor een sigaar maar om elke dag een sigaar van tussen de 10 en 20 euro te gaan roken is ook een beetje overkill.

Hoe zijn deze qua afbrokkelen?

Ik haat niet stevige sigaren als je snapt wat ik bedoel.
Persoonlijk vind ik dit de beste voor zo tussendoor Henk. Een echte zuid amerikaan is uiteraard beter dat verschil merk je echt wel. Maar een Cubaan is gewoon niet betaalbaar om 3 te roken per dag.
1658227960005.png

Precies en je kan je geld maar 1 keer uitgeven.

Heb je nog meer aanraders die ik daar kan bestellen?

Precies en je kan je geld maar 1 keer uitgeven.

Heb je nog meer aanraders die ik daar kan bestellen?
Ik ken die zaak niet. Eerst maar eens afwachten of ik ze geleverd krijg. Maar zo op het eerste gezicht hebben ze voornamelijk voor verpakte. En niet de losse sigaren. Staan ook geen fotos bij. Volgende week heb ik die bbq. Zal wat fotos plaatsen in het sigaren topic als ik geweest ben

Top de bbq van de sigarenclub bedoel je?

Top de bbq van de sigarenclub bedoel je?
Ja. Meestal heeft hij een sigaar of 6-8 per persoon. kleine omschrijving erbij. En wat je niet oprookt neem je mee naar huis. Vaak gedeeltelijk "gesponsord"door iemand van zo een zuid amerkaanse sigaren verdeler uit de Benelux.

Top waar is dit ? Kunnen mensen zich nog inschrijven?

Kun je niet een goed woordje voor me doen.

Mijn oom is de sigarenkoning van Nederland ken je hem ook?

Ik ken die zaak niet. Eerst maar eens afwachten of ik ze geleverd krijg. Maar zo op het eerste gezicht hebben ze voornamelijk voor verpakte. En niet de losse sigaren. Staan ook geen fotos bij. Volgende week heb ik die bbq. Zal wat fotos plaatsen in het sigaren topic als ik geweest ben
Ze hebben wel webwinkel keurmerk

Op vakantie betalen ze hiervoor en nu janken. Wat een wereld

Op vakantie betalen ze hiervoor en nu janken. Wat een wereld
Ook op vakantie hoort dat niet te kunnen. We hebben helaas niet allemaal dezelfde beschermende wet tov dieren, helaas

Dieren in de waarde laten zelfde als in Thailand waar je met bijvoorbeeld tijgers op de foto kunt.
Die dieren zijn helemaal volgespoten met drugs en allerlei rotzooi waardoor ze zo rustig zijn.

Terug
Naar boven