XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

@chrisk is werkloos, woont op zolder bij zijn moeder, shape van een appel en wilt een maagdelijke kim kardashian als vriendin.

Men o men sommige mannen moeten echt ff een reality check krijgen in life 🥹

Importeren is een realistische optie voor deze demografie.

• Haha
Waarderingen: AK
Ik weet zo niet meer hoe oud je bent maar volgens mij rond mijn leeftijd of ouder. Ik snap het ideale beeld van een meid willen die max 2 of 3 gasten heeft gehad maar dat is op een bepaald moment gewoon niet realistisch meer. En dan is 't zaak om te zorgen dat je niks weet van met wie ze 't allemaal heeft gedaan en blij zijn dat op dat moment even van jou is.

Als 't enkel om een bevriend iets gaat boeit 't me niet met wie ze lopen tenzij diegene dus slecht voor ze is.
Ik had het niet over aantallen maar afkomst. Is toch gadver.

Tja en door die instelling hebben al die gasten vrij spel. Als we dat een beetje kunnen laten varen en met 5 man bovenop zo'n knaap springen is 't gauw afgelopen hoor.
Hmm meestal zijn die aantallen andersom anders durven ze al niet.

@chrisk is werkloos, woont op zolder bij zijn moeder, shape van een appel en wilt een maagdelijke kim kardashian als vriendin.

Men o men sommige mannen moeten echt ff een reality check krijgen in life 🥹
Ik zeg alleen dat als een vrouw op straat hulp nodig heeft ik eerst vraag of ze single is en of ze ooit met bruine mensen geneukt heeft.

@chrisk in TV- programma

Hollandse Mannen Zoeken Thaise Bruiden :eek:

Een groot deel van de Thaise seksindustrie speelt zich af in de stad Pattaya. Opvallend genoeg zijn veel Nederlandse mannen daar op zoek naar een serieuze relatie met een Thaise vrouw. Ewout volgt kandidaten op hun dates en ontdekt dat de moderne Thaise vrouw niet meer aan het stereotype beeld van de onderdanige bruid voldoet.

Dacht dat het toch duidelijk was dat ik racistisch was en val op lange "curvy" dames met blond haar en blauwe ogen.

Curvy is wel een heel breed begrip. Maatje 38/40 of gaat 44 ook nog als ze heel lang is? 1.83 ofzo.
Ik ken de maten niet heb je daar bmi/bf% bij? :o Heb altijd wat gehad met 1m80 DD-G 80-90kg denk ik

Slank kan wel heel mooi zijn maar is zeldzaam icm de andere vereisten en ik weet niet vind het toch een beetje eng als je zelf 105-110 kg bent, met iemand bijna half je gewicht. Het mag best een beetje meer zijn, maar geen hangend buikje. Of ik kan natuurliijk wel helpen met dieet/fitness advies.

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoe is het met simp afgelopen?

Grote fout. Als zo'n geitenn**ker met een ladder je balkon op wilt komen, is het eerste dat je moet doen je grootste keukenmes of ander wapen pakken aangezien je nu nog de highground hebt.

Krijg je ervan met zo'n domme linkse instelling.
"Mohammed Mohammed, alsjeblieft, Mohammed". Lekker voor em.

• Like
Waarderingen: Boca
Grote fout. Als zo'n geitenn**ker met een ladder je balkon op wilt komen, is het eerste dat je moet doen je grootste keukenmes of ander wapen pakken aangezien je nu nog de highground hebt.

Krijg je ervan met zo'n domme linkse instelling.
"Mohammed Mohammed, alsjeblieft, Mohammed". Lekker voor em.
Reported => discriminatie

Terug
Naar boven