apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je mr nice guy gaat uithangen eindig je met 30/40 jarige leeftijd op zolder bij papa en mama, werkloos en swiped naar rechts op alle dikke wijven.
Als je mr nice guy gaat uithangen eindig je met 30/40 jarige leeftijd op zolder bij papa en mama, werkloos en swiped naar rechts op alle dikke wijven.
Keer een harde hand kan geen kwaad, geen een vrouw wilt een vegan homotje met een knotje en zon spirituele fl**ker ketting.

Valt nooit goed te praten natuurlijk maar als Hell93 zich irl hetzelfde gedraagt als hier was ik als man zijnde allang hard en ver zijn weggelopen.@Kathlinoo wat vind jij nou van al die toxisch masculine mannen die hier huishoudelijk geweld tegen vrouwen goedpraten?

Ik ben een hele lieve vriendelijke jongen irl.Als je mr nice guy gaat uithangen eindig je met 30/40 jarige leeftijd op zolder bij papa en mama, werkloos en swiped naar rechts op alle dikke wijven.
Keer een harde hand kan geen kwaad, geen een vrouw wilt een vegan homotje met een knotje en zon spirituele fl**ker ketting.
Of van de toxische feminiteit waar ik laatst hier slachtoffer van was.@Kathlinoo wat vind jij nou van al die toxisch masculine mannen die hier huishoudelijk geweld tegen vrouwen goedpraten?

Jij kan wel wat balans gebruiken in je leven Vonk.
Jij kan wel wat balans gebruiken in je leven Vonk.
denk zeker in @chrisk zijn curvy straatje 
Hey die heb ik ook.
Wees blij, meer aandacht gehad van vrouwen de afgelopen 24u dan in heel 't voorbije jaar.Of van de toxische feminiteit waar ik laatst hier slachtoffer van was.![]()
Die trui?
genetisch, ja. Opvoeding, nee. Brits.Ja
Die tip had ik inderdaad gemist. Dus als je op een forum over ingeoliede in slip poserende mannen mensen beledigd en op hun persoonlijke situaties belachelijk maakt ga je vooruit in het leven? Hoe werkt dat?Als je mr nice guy gaat uithangen eindig je met 30/40 jarige leeftijd op zolder bij papa en mama, werkloos en swiped naar rechts op alle dikke wijven.

Dit geloof ik wel.
Ligt eraan wat je exotische zandbak vindt en hoe ver roots gaangenetisch, ja. Opvoeding, nee. Brits.
Nee inderdaad, met een Britse opvoeding wordt het waarschijnlijk nog erger.Genetisch dus een neanderthaler? Tja zelfs met een Britse opvoeding haal je dat er natuurlijk niet uit in 1 generatie.
Die tip had ik inderdaad gemist. Dus als je op een forum over ingeoliede in slip poserende mannen mensen beledigd en op hun persoonlijke situaties belachelijk maakt ga je vooruit in het leven? Hoe werkt dat?
Snap gewoon niet wat er aan is om steeds zo te beginnen. Zal inderdaad aan mij liggen.
Wat heb je er aan? What's the point? Waarom komt het uberhaupt in je op? etc
Vraag het me gewoon af.
Genetisch dus een neanderthaler? Tja zelfs met een Britse opvoeding haal je dat er natuurlijk niet uit in 1 generatie.