XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Insta famous :bj:

“De organisatie achter het evenement sympathiseert met de Eritrese regering, een wrede dictatuur die ook Eritreeërs in het buitenland onderdrukt. ”

En zo’n evenement wordt toegestaan?
Er zijn landen waar de voorstanders van een systeem om veel vrijheden af te schaffen voor en beperkingen op te leggen aan gewone mensen in het kader van een sekte dagelijks de ruimte krijgen om delen van de infrastructuur plat te leggen.

En dat wordt ook gewoon toegestaan!

Kunnen jullie beiden dan uitleggen wat jullie bedoelen?
Want ik lees dat Steks vraagt waarom een evenement van een organisatie die pro-dictatuur is, toegestaan is.

Daarop lees ik in Mentat zijn reactie dat er landen zijn waar voorstanders van een systeem om vrijheden af te schaffen (ie dus dictatuur) dagelijks de ruimte krijgen en dat wordt ook toegestaan.

Bedoelt Mentat dan dat Duitsland niet het enige land is dat zo'n evenement toestaat? Of wat :roflol:

Kunnen jullie beiden dan uitleggen wat jullie bedoelen?
Want ik lees dat Steks vraagt waarom een evenement van een organisatie die pro-dictatuur is, toegestaan is.

Daarop lees ik in Mentat zijn reactie dat er landen zijn waar voorstanders van een systeem om vrijheden af te schaffen (ie dus dictatuur) dagelijks de ruimte krijgen en dat wordt ook toegestaan.

Bedoelt Mentat dan dat Duitsland niet het enige land is dat zo'n evenement toestaat? Of wat :roflol:
Hedde gij geen werk ofzo

Laatst bewerkt:
Waar jij je corrigerende ondergoed koopt.

Seven of Nine (Jeri Ryan) had ook zo'n pakje, geen idee, weet niet of die ook implantaten had.
Fapperdefapfap

1695025908344.png

Dat is T'Pol, Jolen Blalock, die heeft, terwijl ze geen Borg personage speelt, wel implantaten. Ook een mooie vrouw.

Eerlijk gezegd, vloeken in de kerk voor sommigen, vind ik haar borsten wat te groot voor haar lichaam, bij Jeri Ryan kloppen de verhoudingen beter.

Dat is T'Pol, Jolen Blalock, die heeft, terwijl ze geen Borg personage speelt, wel implantaten. Ook een mooie vrouw.

Eerlijk gezegd, vloeken in de kerk voor sommigen, vind ik haar borsten wat te groot voor haar lichaam, bij Jeri Ryan kloppen de verhoudingen beter.
Doe jij Jerry, doe ik Jolene

Terug
Naar boven