XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ondertussen op 2dehands:

Hedde drugs op.png

NSIS.jpg

Al die mensen op YouTube die PetjeAf promoten.

“De organisatie achter het evenement sympathiseert met de Eritrese regering, een wrede dictatuur die ook Eritreeërs in het buitenland onderdrukt. ”

En zo’n evenement wordt toegestaan?

Thanks!

“De organisatie achter het evenement sympathiseert met de Eritrese regering, een wrede dictatuur die ook Eritreeërs in het buitenland onderdrukt. ”

Ik wilde precies dit ook citeren ja.. opzich begrijpelijk dat ze protesteren tegen zo'n evenement :o alleen dit soort geweld natuurlijk niet.

Er zijn landen waar de voorstanders van een systeem om veel vrijheden af te schaffen voor en beperkingen op te leggen aan gewone mensen in het kader van een sekte dagelijks de ruimte krijgen om delen van de infrastructuur plat te leggen.

En dat wordt ook gewoon toegestaan!

Er zijn landen waar de voorstanders van een systeem om veel vrijheden af te schaffen voor en beperkingen op te leggen aan gewone mensen in het kader van een sekte dagelijks de ruimte krijgen om delen van de infrastructuur plat te leggen.

Maar dat is een interne aangelegenheid.

Wir schaffen das af!

Volgens mij denkt Mentat dat Steks het heeft over de 'anti dictatuur protest' terwijl hij het heeft over de 'pro dictatuur evenement'.

Weet ik niet, maar dan hebben beide kanten nog invloed op de wetten en regels.

Was dat evenement een demonstratie?
Om dat te beantwoorden moet je weten wat het volgens de Duitse wet is.

Bij veel demonstraties is er een podium met sprekers en muziekisook zijn er vaak toiletten en kan je er eten en drinken kopen, is het dan opeens een festival?

Terug
Naar boven