- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afrikanen blijken heel weinig qneanderthaler DNA te hebben. Is nog een verschil natuurlijk tussen noord en donker afrika.Iemand die genetisch gezien uit een zandbak komt zal dichter bij een neanderthaler staan dan anders.
Iemand die genetisch gezien uit een zandbak komt zal dichter bij een neanderthaler staan dan anders.
Sommigen vinden dat grappig.Die tip had ik inderdaad gemist. Dus als je op een forum over ingeoliede in slip poserende mannen mensen beledigd en op hun persoonlijke situaties belachelijk maakt ga je vooruit in het leven? Hoe werkt dat?
Snap gewoon niet wat er aan is om steeds zo te beginnen. Zal inderdaad aan mij liggen.
Wat heb je er aan? What's the point? Waarom komt het uberhaupt in je op? etc
Vraag het me gewoon af.![]()
Afrikanen blijken heel weinig qneanderthaler DNA te hebben. Is nog een verschil natuurlijk tussen noord en donker afrika.
Komt door het warme weer denk ik, ik neem die tijdelijke opwellingen niet heel serieus.Wees blij, meer aandacht gehad van vrouwen de afgelopen 24u dan in heel 't voorbije jaar.
Onee. Blijkbaar toch wel.Afrikanen blijken heel weinig qneanderthaler DNA te hebben. Is nog een verschil natuurlijk tussen noord en donker afrika.
Mijn vriendin weegt 50kg..Ik ken de maten niet heb je daar bmi/bf% bij?Heb altijd wat gehad met 1m80 DD-G 80-90kg denk ik
Slank kan wel heel mooi zijn maar is zeldzaam icm de andere vereisten en ik weet niet vind het toch een beetje eng als je zelf 105-110 kg bent, met iemand bijna half je gewicht. Het mag best een beetje meer zijn, maar geen hangend buikje. Of ik kan natuurliijk wel helpen met dieet/fitness advies.
Ik denk niet dat dat Chrisk zijn definitie van curvy is als ik mij de pics zo herinner![]()
De Afrikanen zijn pas later Neanderthalers zijn geworden.Iemand die genetisch gezien uit een zandbak komt zal dichter bij een neanderthaler staan dan anders.
Probeer het nog eens.De Afrikanen zijn pas later Neanderthalers zijn geworden.
Iemand die genetisch gezien uit een zandbak komt zal dichter bij een neanderthaler staan dan anders.

In Europeanen en Aziaten wel meer dan bij Afrikanen.
Eerder omgekeerd.Iemand die genetisch gezien uit een zandbak komt zal dichter bij een neanderthaler staan dan anders.
Homo erectus is vertrokken uit Afrika. Daarna weet men het niet precies, maar Neanderthalers, Denisova en homo sapiens hebben onderweg een leuke tijd gehad. Homo sapiens bleef over en doet straks het licht uit.

We all have a little Neanderthal in us. The amount varies a bit, from less than a percent to likely over 2 percent, depending on our heritage. East Asians seem to have the most Neanderthal DNA in their genomes, followed by those of European ancestry.
Vonk dacht weer beter te weten.Laat maar.Homo erectus is vertrokken uit Afrika. Daarna weet men het niet precies, maar Neanderthalers, Denisova en homo sapiens hebben onderweg een leuke tijd gehad. Homo sapiens bleef over en doet straks het licht uit.
![]()
Lekker man die open grenzen.![]()
Steeds vaker doen mensen zonder verblijfsvergunning een beroep op zorg
Zorgverleners declareerden het afgelopen jaar 58.000 keer een bedrag via de regeling onverzekerbare vreemdelingen, bijna twee keer zo vaak als in 2020.nos.nl
Gorlock the Destoyer doe even rustig aan denk om je bloeddrukWat een bizarre logica weer, maar goed, ben niet anders gewend van jou, jouw IQ is dat van een neanderthaler.
Je gaat op negeer, ta ta!