- Waardering
- 27.841
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Dat is al erg genoeg toch ?Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is al erg genoeg toch ?Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?
Het is vooral een goedkope manier om jet tekort aan politie-capaciteit toch niet op te vullen.Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?
Toch mooi dat die dan aan het werk moeten, en dat ze niet de discriminatie kaart kunnen trekken?
Politie moet je toch niet misbruiken voor vuilnis naast vuilcontainer, en langdurig camper op openbare weg en al die onzin?Het is vooral een goedkope manier om jet tekort aan politie-capaciteit toch niet op te vullen.
Daar gaat het niet om.Toch mooi dat die dan aan het werk moeten, en dat ze niet de discriminatie kaart kunnen trekken?
Eens, ik zeg ook niet dst er helemaal geen handhavers zouden moeten zijn, maar er is óók te weinig polititiecapaciteit. Je kan een politie agent op een rustig moment wel naar "die onzin" sturen, maar een handhaver niet naar een straatroof.Politie moet je toch niet misbruiken voor vuilnis naast vuilcontainer, en langdurig camper op openbare weg en al die onzin?
Ik vind dat ze precies het juiste werk doen.Eens, ik zeg ook niet dst er helemaal geen handhavers zouden moeten zijn, maar er is óók te weinig polititiecapaciteit. Je kan een politie agent op een rustig moment wel naar "die onzin" sturen, maar een handhaver niet naar een straatroof.
Tjah. Persoonlijk vind ik het ook een stuk makkelijker om respect op te brengen voor bijvoorbeeld een vuilnisman, dan voor een pennenlikker die parkeerbonnen uitschrijft en zinnen zoals 'u mag hier niet fietsen' kan onthouden. Ik zie het probleem niet zo.Daar gaat het niet om.
respect voor hen is sowieso al laag, als ze dan met keppeltje eo hoofddoek rondlopen wordt het alleen maar erger
Krijg jij vaak parkeerbonnen of te horen dat je ergens niet mag fietsen?Tjah. Persoonlijk vind ik het ook een stuk makkelijker om respect op te brengen voor bijvoorbeeld een vuilnisman, dan voor een pennenlikker die parkeerbonnen uitschrijft en zinnen zoals 'u mag hier niet fietsen' kan onthouden. Ik zie het probleem niet zo.
Nee. Maar dat is het enige wat ik de handhaving hier regelmatig zie doen.Krijg jij vaak parkeerbonnen of te horen dat je ergens niet mag fietsen?
Dat ik het mij afvraag is omdat als je zelf dat soort mensen niet nodig hebt om je dst te helpen herinneren kan ik me voorstellen dat je niet zoveel respect voor ze kan opbrengen. Ik vind het ergens belachelijk dat we dergelijke mensen nodig hebben om ons aan basale dingen te herinneren, maar ik neem dat vooral de wildfietsers kwalijk.Nee. Maar dat is het enige wat ik de handhaving hier regelmatig zie doen.
Waar maak jij op uit dat ik op iemand neer kijk?Dus als iedereen zich netjes zou gedragen hoef jij niet neer te kijken op handhavers.
Waar maak jij uit op dat mijn post alleen aan jou gericht is?
Gewoon als blanke mannelijke handhaver een hoofddoek dragen om te fucken.Echt wat doen ze die handhavers aan. Het gros van de mensen reageert al volkomen respectloos zodra het om Handhaving gaat, dat wordt echt niet beter als er 1 een keppeltje of tulband of hoofddoek op zet :') Dat ze daar zelf ook niet over nadenken zegt misschien ook wel wat.
Maar goed, we zijn in ieder geval weer lekker woke en op een ontzettend inclusieve manier een deel van de belasting centen aan het verspillen. Dat is wat telt.
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag.Hoezo mag je niet neerkijken op handhavers? Melkert-baan kneuzen met een te groot ego naar een te klein brein om politie agentje te worden.
Handhaving, BOA's, allemaal kneuzen.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat het niet mag.