- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom ik getrouwd ben met een laborante.Nu snap ik dat Steks wekelijks naar die teststraat ging
![]()
Nu snap ik dat Steks wekelijks naar die teststraat ging
![]()

Aah, je dochter is een verre collega van me?
Of mocht ik geen foto van je vrouw plaatsen ?
Als jij het fijn vindt om dat als mijn vrouw te beschouwen, wie ben ik dan om jou dat geluksmomentje te misgunnen.

Ben je nu but hurt. Sorry zal niets meer van je facebook halen.Als jij het fijn vindt om dat als mijn vrouw te beschouwen, wie ben ik dan om jou dat geluksmomentje te misgunnen.
Fap ze.![]()
Ik niet hoor, vaak worden dit soort vragen gesteld door de mensen die het zelf zijn.Ben je nu but hurt. Sorry zal niets meer van je facebook halen.
(voor mij geen rukvoer, sorry als ik je hiermee beledig)
Oké, bedankt voor de uitlegIk niet hoor, vaak zijn worden dit soort vragen gesteld door de mensen die het zelf zijn.
Echt wat doen ze die handhavers aan. Het gros van de mensen reageert al volkomen respectloos zodra het om Handhaving gaat, dat wordt echt niet beter als er 1 een keppeltje of tulband of hoofddoek op zet :') Dat ze daar zelf ook niet over nadenken zegt misschien ook wel wat.![]()
Arnhemse handhavers mogen nu keppeltje, tulband of hoofddoek dragen
Handhavers in Arnhem mogen vanaf vandaag zichtbaar religieuze uitingen dragen bij het uniform, zoals hoofddoeken, keppeltjes of een tulband. Ambtenaren met publieksfuncties mochten dit al, maar handhavers tot nu toe nog niet.www.nu.nl
Zijn helemaal maf geworden daar. Werkt compleet averechts om wat waardering en respect te krijgen.Echt wat doen ze die handhavers aan. Het gros van de mensen reageert al volkomen respectloos zodra het om Handhaving gaat, dat wordt echt niet beter als er 1 een keppeltje of tulband of hoofddoek op zet :') Dat ze daar zelf ook niet over nadenken zegt misschien ook wel wat.
Maar goed, we zijn in ieder geval weer lekker woke en op een ontzettend inclusieve manier een deel van de belasting centen aan het verspillen. Dat is wat telt.
Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?![]()
Arnhemse handhavers mogen nu keppeltje, tulband of hoofddoek dragen
Handhavers in Arnhem mogen vanaf vandaag zichtbaar religieuze uitingen dragen bij het uniform, zoals hoofddoeken, keppeltjes of een tulband. Ambtenaren met publieksfuncties mochten dit al, maar handhavers tot nu toe nog niet.www.nu.nl