AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Nu snap ik dat Steks wekelijks naar die teststraat ging

1702628986094.png

Als jij het fijn vindt om dat als mijn vrouw te beschouwen, wie ben ik dan om jou dat geluksmomentje te misgunnen.

Fap ze. ;)
Ben je nu but hurt. Sorry zal niets meer van je facebook halen.
(voor mij geen rukvoer, sorry als ik je hiermee beledig)

Vreemd gedrag.

Echt wat doen ze die handhavers aan. Het gros van de mensen reageert al volkomen respectloos zodra het om Handhaving gaat, dat wordt echt niet beter als er 1 een keppeltje of tulband of hoofddoek op zet :') Dat ze daar zelf ook niet over nadenken zegt misschien ook wel wat.

Maar goed, we zijn in ieder geval weer lekker woke en op een ontzettend inclusieve manier een deel van de belasting centen aan het verspillen. Dat is wat telt.

Echt wat doen ze die handhavers aan. Het gros van de mensen reageert al volkomen respectloos zodra het om Handhaving gaat, dat wordt echt niet beter als er 1 een keppeltje of tulband of hoofddoek op zet :') Dat ze daar zelf ook niet over nadenken zegt misschien ook wel wat.

Maar goed, we zijn in ieder geval weer lekker woke en op een ontzettend inclusieve manier een deel van de belasting centen aan het verspillen. Dat is wat telt.
Zijn helemaal maf geworden daar. Werkt compleet averechts om wat waardering en respect te krijgen.

Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?

Zo ja, dan is dit toch juist mooi. Meeste uitkeringen gaan daar naar toe

Terug
Naar boven