XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Handhavers zijn toch met name beroepswerklozen die weer aan het werk geschopt worden?

Zo ja, dan is dit toch juist mooi. Meeste uitkeringen gaan daar naar toe
Dit was vroeger idd een Melkert baantje , tegenwoordig in veel gemeente's zijn het beveiligers met b.o.a dipolma's.
Beetje afhankelijk van de gemeente dus

Het is vooral een goedkope manier om jet tekort aan politie-capaciteit toch niet op te vullen.
Binnen 6 jaar zijn handhavers de moderne stasi's

come on chocolate GIF by HERSHEY’S Cookies ’n’ Creme

Welkom in Nederland, we hopen dat je het hier fijn hebt..

Welkom in Nederland, we hopen dat je het hier fijn hebt..

Het feit dat dit soort filmpjes geen deel 2 hebben met als titel "jongen die op varkensvlees pist doodgeslagen door 5 mannen" is de reden dat we Nederland over 10 jaar niet meer herkennen, vrouwen niet meer veilig over straat zullen kunnen en aanslagen meer regel dan uitzondering gaan zijn.

Het feit dat dit soort filmpjes geen deel 2 hebben met als titel "jongen die op varkensvlees pist doodgeslagen door 5 mannen" is de reden dat we Nederland over 10 jaar niet meer herkennen, vrouwen niet meer veilig over straat zullen kunnen en aanslagen meer regel dan uitzondering gaan zijn.
Zal wel meevallen?

Een tijdje geleden nog zo'n gast in het verkeer wat een beetje hoog opliep. Hij stapte uit, en ik - beleefd als ik ben - deed hetzelfde. Hij wist mij te vertellen dat ik geluk had dat ik een vrouw ben!

Dat ik daarna vroeg of hij soms ook vrouw wou worden - dat zou zijn rijstijl wel verklaren - werd niet gewaardeerd

Zal wel meevallen?

Een tijdje geleden nog zo'n gast in het verkeer wat een beetje hoog opliep. Hij stapte uit, en ik - beleefd als ik ben - deed hetzelfde(maar dan met een stoeptegel). Hij wist mij te vertellen dat ik geluk had dat ik een vrouw ben!

Dat ik daarna vroeg of hij soms ook vrouw wou worden - dat zou zijn rijstijl wel verklaren - werd niet gewaardeerd
Fixed

Zal wel meevallen?

Een tijdje geleden nog zo'n gast in het verkeer wat een beetje hoog opliep. Hij stapte uit, en ik - beleefd als ik ben - deed hetzelfde. Hij wist mij te vertellen dat ik geluk had dat ik een vrouw ben!

Ik was laatst bij de straat stenen handel en op weg naar huis had ik een aanvaring met een verfbrander van een kabouter .Ik probeerde natuurlijk mijn net aangekochte stoeptegel te beschermen tegen deze furie van een plintenwiekser ....al met al ben ik getraumatiseerd. Sta je dan met je stoeptegel en goede gedrag

Neem van mij aan als ik m dat had zien doen ik hem er met zijn kop doorgeen gehaald had.

Ik was laatst bij de straat stenen handel en op weg naar huis had ik een aanvaring met een verfbrander van een kabouter .Ik probeerde natuurlijk mijn net aangekochte stoeptegel te beschermen tegen deze furie van een plintenwiekser ....al met al ben ik getraumatiseerd. Sta je dan met je stoeptegel en goede gedrag
Wtf is een verfbrander van een kabouter :roflol:

Maar zijn die varkensvleesjes nu met 35% korting afgeprijsd?

Neem van mij aan als ik m dat had zien doen ik hem er met zijn kop doorgeen gehaald had.
En een gevangenisstraf riskeren?

Terug
Naar boven