- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Een goed voorbeeld dat het openbaren van dit soort info zorgt dat mensen niet verder kunnen met hun leven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goed voorbeeld dat het openbaren van dit soort info zorgt dat mensen niet verder kunnen met hun leven.
Hogere straffen helpen wel omdat het de kans op recidive verkleind. Waarom? Ze besteden minder tijd in de samenleving omdat ze achter tralies zitten.Als je denkt dat hogere straffen helpen dan heb ik slecht nieuws voor je. Voor zover mij bekend doen ze dat niet, hoogstens dat het uitnodigd het slachtoffer te vermoorden om de pakkans te verkleinen.
Vandaar dat de straffen dus zo laag zijn.Dan omtneem je een beschadigd kind zijn of haar vader.

Volgens wordt recidive berekend aan de kans bij een individuele dader. Iemand die herhaaldelijk als pedoseksueel de fout in gaat komt sowieso niet meer uit de TBS. Ke argument klopt niet.Hogere straffen helpen wel omdat het de kans op recidive verkleind. Waarom? Ze besteden minder tijd in de samenleving omdat ze achter tralies zitten.
Dat geldt voor ieder vergrijp, maar als je dergelijke straffen wil moet je je maar aanmelden bij IS. Ik heb het niet zo op lijfstraffen en geweld.Net als dat een nekschot geven aan een pedo de kans op recidive met 100% verkleint.
Volgens wordt recidive berekend aan de kans bij een individuele dader. Iemand die herhaaldelijk als pedoseksueel de fout in gaat komt sowieso niet meer uit de TBS. Ke argument klopt niet.
Maar dan heeft ie dus toch al herhaaldelijk de fout in kunnen gaan omdat hij steeds weer de samenleving wordt ingelaten.Iemand die herhaaldelijk als pedoseksueel de fout in gaat komt sowieso niet meer uit de TBS. Ke argument klopt niet.
Over tegenstrijdig gesproken, fanatieke moslims zijn juist pro pedo, zie bijv. kindhuwelijken of de seksslaven die IS heeft.Dat geldt voor ieder vergrijp, maar als je dergelijke straffen wil moet je je maar aanmelden bij IS. Ik heb het niet zo op lijfstraffen en geweld.
Het moet juist voorkomen worden dat hij/zij herhaaldelijk in de fout gaat. niet eerst afwachten tot er nog meer slachtoffers een aangifte doenVolgens wordt recidive berekend aan de kans bij een individuele dader. Iemand die herhaaldelijk als pedoseksueel de fout in gaat komt sowieso niet meer uit de TBS. Ke argument klopt niet.
Dat geldt voor ieder vergrijp, maar als je dergelijke straffen wil moet je je maar aanmelden bij IS. Ik heb het niet zo op lijfstraffen en geweld.
Te snel uitvoeren leidt tot onomkeerbaarheid en ik ben daar een principeel tegenstander van. Een Death Row zoals in Amerika is in de praktijk nogal duur.
Met TBS is de kans op recidive veel kleiner dan zonder, maar geen enkel systeem is perfect.Het moet juist voorkomen worden dat hij/zij herhaaldelijk in de fout gaat. niet eerst afwachten tot er nog meer slachtoffers een aangifte doen
Dit is dus wat er mis is met Nederland. Iemand die al de samenleving schade heeft aangericht en TBS krijgt (aka knettergek is) kan weer vrijkomen en het nog een keer doenMet TBS is de kans op recidive veel kleiner dan zonder, maar geen enkel systeem is perfect.
Dit is dus wat er mis is met Nederland. Iemand die al de samenleving schade heeft aangericht en TBS krijgt (aka knettergek is) kan weer vrijkomen en het nog een keer doen
Wat je zegt komt niet overeen met de feiten.Dit is dus wat er mis is met Nederland. Iemand die al de samenleving schade heeft aangericht en TBS krijgt (aka knettergek is) kan weer vrijkomen en het nog een keer doen
Ik ben dan ook van mening dat als je voor TBS in aanmerking komt (ie een mentale stoornis hebt en een zeden misdrijf hebt gepleegd) je nooit meer vrij moet komenKan ook na "gewone" detentie. Met TBS worden in elk geval het gros van de grootste gekkies binnengehouden. Natuurlijk glipt er nu en dan 1 tussendoor die de boel voor de gek weet te houden.
Voor mensen waar nog iets van te maken valt verdient het de voorkeur zsm met de behandeling te beginnen.Kan ook na "gewone" detentie. Met TBS worden in elk geval het gros van de grootste gekkies binnengehouden. Natuurlijk glipt er nu en dan 1 tussendoor die de boel voor de gek weet te houden.
Beter voor de gedetineerde, de samenleving of beiden?Voor mensen waar nog iets van te maken valt verdient het de voorkeur zsm met de behandeling te beginnen.
De cijfers wijzen behoorlijk in de richting dat TBS beter werkt dan alternatieven.
Voor mensen waar nog iets van te maken valt verdient het de voorkeur zsm met de behandeling te beginnen.
De cijfers wijzen behoorlijk in de richting dat TBS beter werkt dan alternatieven.
Voor de samenleving als geheel.
Omdat de alternatieven waarbij de gedetineerde nooit meer vrijkomt duurder zijn?