ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik geloof het ook nog bij jou.Ik lik alles. Zijn piemeltje, balletjes, poepenholleke, oksels, kale kopke...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof het ook nog bij jou.Ik lik alles. Zijn piemeltje, balletjes, poepenholleke, oksels, kale kopke...
Mag je dat ook over vrouwelijke forumleden zeggen?Ik lik alles. Zijn piemeltje, balletjes, poepenholleke, oksels, kale kopke...
Ik heb weleens dat soort gesprekken met @Kathlinoo. Al ben ik natuurlijk vieze-voorzitter van haar officiële fanclub.
Welk vrouwelijk lid heeft een piemeltje en balletjes?
@Mentat identificeert zich weleens als iets anders dan hij is.Welk vrouwelijk lid heeft een piemeltje en balletjes?
Wil je ons iets vertellen?
Je bedoelt als een atleet?@Mentat identificeert zich weleens als iets anders dan hij is.
Of de inverse van jezelf.
Dat zeg ik toch, een atleet
Wanne HOMO JUNGUHIk lik alles. Zijn piemeltje, balletjes, poepenholleke, oksels, kale kopke...
Wat lul je nou? Jouw Portugese vriendin heeft een snorretje. Een snorretje, baas!
Is koeltoer.Wat lul je nou? Jouw Portugese vriendin heeft een snorretje. Een snorretje, baas!
Dus gaat het er komen.![]()
Vuurwerkverbod? Dat maakte deze gemeenten niets uit: volop vuurwerk afgestoken
De politie houdt ook dit jaar rekening met een "heftige" jaarwisseling, gezien de verdere toename van zwaar en illegaal vuurwerk. "Cobra's hebben de kracht van een handgranaat. Daar kun je hulpverleners niet volledig tegen beschermen", zegt Peije de Meij, coördinator jaarwisseling bij de politie.www.hartvannederland.nl
Vuurwerkverbod blijkt niet te werken. Wat gek.

Tuurlijk, werkelijk alles dat leuk is zal uit de 'samenleving' geperst worden.