AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

IMG_9575.jpeg
IMG_9574.jpeg

Nu.nl 🙌

god***domme pagina's lang discussie over vuurwerk. In België (Brussel) steken ze gewoon auto's in de fik. Dat zullen die milieuactivisten wel gedaan hebben!

In het pauper topic omdat beide bedrijven redelijk pauper zijn.
Bijna 5 jaar geleden een bed besteld bij beter bed. nu 4 jaar en 8 maanden later willen we ons contract opzeggen. Keurig mailtje terug gehad dat we het resterende bedrag moeten betalen.
Dit is uiteraard geen probleem aangezien wij het contract voortijdig beindigen.
Maar het eind bedrag klopte niet. hun zeggen 6 maanden betalen maar onze administratie geeft aan maar 4. november en december zijn wel afgehouden bij ons, maar niet volgens ons.
Keurig terug gemailed met screenshots dat het afgehouden is. Maar sinds we de mail gestuurd hebben en uitgelegd dat het eind bedrag aangepast moet worden is het stil. Betaling loopt via Keddin. Maar zowel Keddin als Beterbed reageert niet meer op onze mails. Vrijwel elke dag stuur ik ze een reminder.

Beter bed ook uitgelegd dat wij 31-1 vetrekken uit onze woning en 1-2 vliegen naar Noorwegen.

Ik denk er aan om de resterende 4 maanden gewoon over te maken. Dan hebben we in ieder geval voldaan aan de betalingen. Zit ik alleen met het bed te kijken en wat ik er mee moet doen.
Rechtsbijstand duurt te lang om een dossier aan te maken. Zelf in contact komen met hun om alles uit te leggen voor advies is niet echt mogelijk op korte termijn.

Iemand hier advies wat nu te doen. Elke telefoon nummer wat ik kan vinden van beide bedrijven geeft geen gehoor en onze mails blijven onbeantwoord.

Zit ik alleen met het bed te kijken en wat ik er mee moet doen.

Ik ben niet bekend met contract, is het een afbetaling en is het bed dan dus van jou als je alles afbetaald hebt?

Zo ja, ik zou persoonlijk de resterende 4 maanden overmaken, nogmaals een mailtje sturen naar beide bedrijven met screenshots dat je elke maand van het contract nu volledig voldaan hebt.

Bed is dan dus van jou, gewoon ermee doen wat je wilt. Gewoon vertrekken.

Ik ben niet bekend met contract, is het een afbetaling en is het bed dan dus van jou als je alles afbetaald hebt?

Zo ja, ik zou persoonlijk de resterende 4 maanden overmaken, nogmaals een mailtje sturen naar beide bedrijven met screenshots dat je elke maand van het contract nu volledig voldaan hebt.

Bed is dan dus van jou, gewoon ermee doen wat je wilt. Gewoon vertrekken.
Nee je huurt het bed. Einde van je contract kun je het misschien overnemen maar dat is sowieso niet de bedoeling vanuit onze kant.

In het pauper topic omdat beide bedrijven redelijk pauper zijn.
Bijna 5 jaar geleden een bed besteld bij beter bed. nu 4 jaar en 8 maanden later willen we ons contract opzeggen. Keurig mailtje terug gehad dat we het resterende bedrag moeten betalen.
Dit is uiteraard geen probleem aangezien wij het contract voortijdig beindigen.
Maar het eind bedrag klopte niet. hun zeggen 6 maanden betalen maar onze administratie geeft aan maar 4. november en december zijn wel afgehouden bij ons, maar niet volgens ons.
Keurig terug gemailed met screenshots dat het afgehouden is. Maar sinds we de mail gestuurd hebben en uitgelegd dat het eind bedrag aangepast moet worden is het stil. Betaling loopt via Keddin. Maar zowel Keddin als Beterbed reageert niet meer op onze mails. Vrijwel elke dag stuur ik ze een reminder.

Beter bed ook uitgelegd dat wij 31-1 vetrekken uit onze woning en 1-2 vliegen naar Noorwegen.

Ik denk er aan om de resterende 4 maanden gewoon over te maken. Dan hebben we in ieder geval voldaan aan de betalingen. Zit ik alleen met het bed te kijken en wat ik er mee moet doen.
Rechtsbijstand duurt te lang om een dossier aan te maken. Zelf in contact komen met hun om alles uit te leggen voor advies is niet echt mogelijk op korte termijn.

Iemand hier advies wat nu te doen. Elke telefoon nummer wat ik kan vinden van beide bedrijven geeft geen gehoor en onze mails blijven onbeantwoord.
Alle info goed bewaren ook de reminders, alles. Dan lekker voor laten komen, en je zegt zelf in je recht te staan,. dus moeten zij bewijzen dat ze gelijk hebben.

Ik zou ze een ultimatum stellen via de mail. Dat je al meerdere keren tevergeefs contact met ze hebt proberen te zoeken. Dat je het openstaande bedrag wilt betalen en dat ze tot uitelrijk 30 jan de tijd hebben het bed op te halen aangezien je 31 jan weggaat. Indien ze dit verzuimen jij genoodzaakt bent het bed weg te doen aangezien je gaat emigreren.

Desnoods kan je zeggen dat je uit coulantie en oplossingsgerichtheid bereid bent het bed zelf te demonteren en bij 1 van hun vestigingen te laten bezorgen.

Als ze dan nog steeds niet reageren lijkt mij dat voor een rechter meer dan genoeg informatie en bewijs dat het niet jouw schuld is aangezien je alles hebt proberen te doen het probleem op te lossen maar dw tegenpartij in gebreke blijft door niet te antwoorden op jouw vragen en verzoeken.

Maar ik heb geen rechten ofzo gestudeerd dus misschien zit ik wel fout maar bovenstaande lijkt mij redelijkerwijs aannemelijk.

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst de (opzeg)voorwaarden van het contract dat je hebt getekend doornemen.

Terug
Naar boven