apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dat is de zus van Tyler Durden.
Bonus scene
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had natuurlijk weer zo'n D66 rechter. Zou bij mij de maat ook een keer vol zijn.
Geen bail toegewezen.Aardige snoekduik. Wat is de context? Kan ik over lezen.
Had natuurlijk weer zo'n D66 rechter. Zou bij mij de maat ook een keer vol zijn.
De rechter verdubbelde zijn huur nadat hij een scheefhuurder bleek te zijn.Aardige snoekduik. Wat is de context? Kan ik niks over lezen.
en nog 20% verhoging omdat ie anti immigrant was. En 50% extra omdat ie joods wasDe rechter verdubbelde zijn huur nadat hij een scheefhuurder bleek te zijn.
De baan die ze rm aanbood als hoofdredacteur van de volkskrant omdat ie zwart is was de druppel.en nog 20% verhoging omdat ie anti immigrant was. En 50% omdat ie joods was
Additional 20 years of manual labour on the cottonfields, get him out of my courtroom!De baan die ze aanbood als hoofdredacteur van de volkskrant omdat ie van kleur is waa de druppel.
Hoe kan iemand met zo'n naam het nu.nl expertlabel missen?
Zit ik alleen met het bed te kijken en wat ik er mee moet doen.
Nee je huurt het bed. Einde van je contract kun je het misschien overnemen maar dat is sowieso niet de bedoeling vanuit onze kant.Ik ben niet bekend met contract, is het een afbetaling en is het bed dan dus van jou als je alles afbetaald hebt?
Zo ja, ik zou persoonlijk de resterende 4 maanden overmaken, nogmaals een mailtje sturen naar beide bedrijven met screenshots dat je elke maand van het contract nu volledig voldaan hebt.
Bed is dan dus van jou, gewoon ermee doen wat je wilt. Gewoon vertrekken.
Nee je huurt het bed. Einde van je contract kun je het misschien overnemen maar dat is sowieso niet de bedoeling vanuit onze kant.
Alle info goed bewaren ook de reminders, alles. Dan lekker voor laten komen, en je zegt zelf in je recht te staan,. dus moeten zij bewijzen dat ze gelijk hebben.In het pauper topic omdat beide bedrijven redelijk pauper zijn.
Bijna 5 jaar geleden een bed besteld bij beter bed. nu 4 jaar en 8 maanden later willen we ons contract opzeggen. Keurig mailtje terug gehad dat we het resterende bedrag moeten betalen.
Dit is uiteraard geen probleem aangezien wij het contract voortijdig beindigen.
Maar het eind bedrag klopte niet. hun zeggen 6 maanden betalen maar onze administratie geeft aan maar 4. november en december zijn wel afgehouden bij ons, maar niet volgens ons.
Keurig terug gemailed met screenshots dat het afgehouden is. Maar sinds we de mail gestuurd hebben en uitgelegd dat het eind bedrag aangepast moet worden is het stil. Betaling loopt via Keddin. Maar zowel Keddin als Beterbed reageert niet meer op onze mails. Vrijwel elke dag stuur ik ze een reminder.
Beter bed ook uitgelegd dat wij 31-1 vetrekken uit onze woning en 1-2 vliegen naar Noorwegen.
Ik denk er aan om de resterende 4 maanden gewoon over te maken. Dan hebben we in ieder geval voldaan aan de betalingen. Zit ik alleen met het bed te kijken en wat ik er mee moet doen.
Rechtsbijstand duurt te lang om een dossier aan te maken. Zelf in contact komen met hun om alles uit te leggen voor advies is niet echt mogelijk op korte termijn.
Iemand hier advies wat nu te doen. Elke telefoon nummer wat ik kan vinden van beide bedrijven geeft geen gehoor en onze mails blijven onbeantwoord.