AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

kmoet wel zeggen, die astronauten die we vroeger afstaken waren toch zo hard helemaal niet? Zachtje knalletjes. Veilig. Gebeurt niks al ontploft het in je hand. beetje onschuldig matjes mee maken, je blies er ook niks mee op. Ik snap dus echt niet dat ze dat verboden hebben.
Ik deed sterretjes, bijtjes, en grondbloemen. Romeinse kaars vind ik ook wel leuk. Kleurtjes, vonkjes, geen geknal.

Geen probleem, ik heb zelf van t weekend al erg veel kunnen oefenen met buigen vanwege alle omgewaaide illegale vuurpijlen die niet afgestoken werden omdat ze niet toegestaan zijn terwijl ik volgens oerhollandse traditie gezellig bushokjes aan het opblazen was omdat sommigen dat als kind ook leuk vonden en dat dus gewoon heel normaal is
Zou niet vooroverbuigen bij vuurwerk afsteken. je weet nooit wie er achter je staat, en het is ook geen veilige manier van aansteken.
Beter kniel je voor het aan te steken object

Schermafdruk van 2024-01-02 16-48-17.png

13. Steek geen vuurpijl in jouw anus.

Illegaal spul afsteken valt niet op als het tussen allerlei legaal spul gebeurt.
Als alles illegaal is, valt het op en is het makkelijker te handhaven.
Oja joh? Hoe komt het dan dat ik de week voor oudejaars avond, en zelfs nu nog af en toe hard illegaal spul af hoor gaan of de lucht in zie gaan?

Blijkbaar is handhaven helemaal niet makkelijk. Zeg maar gerust vrijwel onmogelijk.

Oja joh? Hoe komt het dan dat ik de week voor oudejaars avond, en zelfs nu nog af en toe hard illegaal spul af hoor gaan of de lucht in zie gaan?

Blijkbaar is handhaven helemaal niet makkelijk. Zeg maar gerust vrijwel onmogelijk.
Overal dan maar camera’s ophangen en koppelen aan je sociale krediet.

• Haha
Waarderingen: Xrp

Hoe herken je dat dan?

Net een paar minuten geleden nog een soort granaat ofzo hier in het hofje. Politie kent ze inmiddels goed, helpt niet natuurlijk. Vorig jaar en het jaar ervoor rond deze tijd auto's in de buurt van die tokkies afgefikt, waarschuwingen van hun vriendelijke vriendjes. 1 van hen heeft erna nog een tijdje in de gevangenis gezeten.

Zulke pikkies hier. Zij zouden op dit forum echt stoer gevonden worden.

Ik snap dat je het heel vervelend vindt dat ik iets anders vind dan jij @apfelstrudel of dat andere mensen sowieso andere dingen vinden dan jij, maar dat is wel hoe dat gaat zeg maar in het leven. Ik heb mijn punt gemaakt denk ik en nu ga ik weer verder. Niet iedereen denkt er hetzelfde over, dat begrijp ik ook wel.
Precies de reden dat we keer op keer weer in oorlog gaan met elkaar (als mens). Groepen mensen die willen bepalen hoe andere mensen moeten leven. Overgins heb jij geen last van vuurwerk toch, wonen 6 mensen in Zeeland waarvan jij er 4 bent :D

kmoet wel zeggen, die astronauten die we vroeger afstaken waren toch zo hard helemaal niet? Zachte knalletjes. Veilig. Gebeurt niks al ontploft het in je hand. beetje onschuldig matjes mee maken, je blies er ook niks mee op want het was gewoonweg niet krachtig genoeg. En dan had je die kanonslagen die iets harder waren maar nog steeds zacht. Ik snap dus echt niet dat ze dat verboden hebben.
Nee, is als 12 jarig ventje wel is een in mn hand geklapt. Deed zeer.

Terug
Naar boven