XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

otter-surprised.gif

Ja mensen en vrouwen kunnen fucking irritant zijn.
Rappers zijn per definitie "fucking irritant", deze zeker met z'n "kan gebeuren in een relatie".

Wel fijn dat jij het onderscheid tussen mensen en vrouwen maakt!
:trollfacex:
Of bedoelde je mensen in het algemeen en vrouwen in het bijzonder?

Rappers zijn per definitie "fucking irritant", deze zeker met z'n "kan gebeuren in een relatie".

Wel fijn dat jij het onderscheid tussen mensen en vrouwen maakt!
:trollfacex:
Of bedoelde je mensen in het algemeen en vrouwen in het bijzonder?
ok.

Guns don't kill people, people kill people.

Je bent niet serieus, toch? ..
Ik werk al een tijdje in de keuken en ik heb nog nooit een koksmes een mens zien vermoorden. We werken er dagelijks mee. Ik heb ook nog nooit een kok een ander zien aanvallen met een mes. Blijkbaar doden messen geen mensen.

In the UK is knife crime echter op een all-time high.
Do knifes kill people? Nee, people kill people.

En gelet op de kans, people of color kill people.

Ik werk al een tijdje in de keuken en ik heb nog nooit een koksmes een mens zien vermoorden. We werken er dagelijks mee. Ik heb ook nog nooit een kok een ander zien aanvallen met een mes. Blijkbaar doden messen geen mensen.

In the UK is knife crime echter op een all-time high.
Do knifes kill people? Nee, people kill people.

En gelet op de kans, people of color kill people.

Een apparaat dat ineens af kan gaan, kapot kan gaan of op hol kan slaan waardoor een persoon overlijdt, dan is het dus niet dat dat apparaat de persoon heeft gedood, maar een persoon? Of?

Gun crime is velen malen lager in Amerikaanse staten en steden waar concealed carry (en al helemaal open carry) is toegestaan, t.o.v. de staten en steden waar het dragen van een vuurwapen verboden is.

En natuurlijk waar de minste n*gers wonen.
The only way to stop a man with a gun.... is a man with a gun!

Een apparaat dat ineens af kan gaan, kapot kan gaan of op hol kan slaan waardoor een persoon overlijdt, dan is het dus niet dat dat apparaat de persoon heeft gedood, maar een persoon? Of?
Een vuurwapen gaat niet opeens af. Tenzij je ermee zit te kloten. Je snijdt je ook niet zomaar in je vingers, tenzij je zit te kloten.

Donkere magie bestaat niet.

Maar los van dat, hoe vaak komt het nou voor dat iemand zichzelf (of een ander) pijn doet door nalatigheid met vuurwapens?
En dan niet kijken naar tarted Murica, maar gewoon hier in Europa.

Vrijwel nooit.

Terug
Naar boven