Jij bent niet meer te redden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over loper !
Ja mensen en vrouwen kunnen fucking irritant zijn.![]()
Lil Kleine over mishandelen van ex bij auto: 'Kan in relatie gebeuren'
Lil Kleine blikt in de documentaire Jorik terug op het incident waarbij hij zijn ex-vriendin Jaimie Vaes aan haar haren uit een auto sleurde. De rapper betreurt wat hij heeft gedaan, maar zegt dat dit "kan gebeuren in een relatie".www.nu.nl
Rappers zijn per definitie "fucking irritant", deze zeker met z'n "kan gebeuren in een relatie".
ok.Rappers zijn per definitie "fucking irritant", deze zeker met z'n "kan gebeuren in een relatie".
Wel fijn dat jij het onderscheid tussen mensen en vrouwen maakt!
Of bedoelde je mensen in het algemeen en vrouwen in het bijzonder?

Ik heb, op basis van dit filmpje, niet het idee dat dit een "legally obtained firearm" van een "responsible gunowner" was. Geen idee, zomaar een gevoel.
Ik denk dat het fake is. Als ie schiet staat de fan op het plafond opeens op een andere positie.Ik heb, op basis van dit filmpje, niet het idee dat dit een "legally obtained firearm" van een "responsible gunowner" was. Geen idee, zomaar een gevoel.
Ik werk al een tijdje in de keuken en ik heb nog nooit een koksmes een mens zien vermoorden. We werken er dagelijks mee. Ik heb ook nog nooit een kok een ander zien aanvallen met een mes. Blijkbaar doden messen geen mensen.

Ik werk al een tijdje in de keuken en ik heb nog nooit een koksmes een mens zien vermoorden. We werken er dagelijks mee. Ik heb ook nog nooit een kok een ander zien aanvallen met een mes. Blijkbaar doden messen geen mensen.
In the UK is knife crime echter op een all-time high.
Do knifes kill people? Nee, people kill people.
En gelet op de kans, people of color kill people.
Gun crime is velen malen lager in Amerikaanse staten en steden waar concealed carry (en al helemaal open carry) is toegestaan, t.o.v. de staten en steden waar het dragen van een vuurwapen verboden is.
The only way to stop a man with a gun.... is a man with a gun!Gun crime is velen malen lager in Amerikaanse staten en steden waar concealed carry (en al helemaal open carry) is toegestaan, t.o.v. de staten en steden waar het dragen van een vuurwapen verboden is.
En natuurlijk waar de minste n*gers wonen.
Een vuurwapen gaat niet opeens af. Tenzij je ermee zit te kloten. Je snijdt je ook niet zomaar in je vingers, tenzij je zit te kloten.Een apparaat dat ineens af kan gaan, kapot kan gaan of op hol kan slaan waardoor een persoon overlijdt, dan is het dus niet dat dat apparaat de persoon heeft gedood, maar een persoon? Of?