ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dus zo onschuldig was jij toch net niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 jaar voor 2 verkrachtingen en 2 aanrandingen.
Beetje jammer dit. Zal wel uitdraaien op een taakstraf want een bekende en zielig en al hard genoeg gestraft etc etc.
Die tim hofman is ook gewoon een bloed irritante kwal.Ik zag ergens een flits van Jort voorbij komen over dat Tim H. van Boos weleens in het bankje mag komen zitten om verantwoording af te leggen. Ali B. lijkt dan veroordeeld te worden maar de rest tot dusver niet wegens gebrek aan bewijs c.q de verwachting dat een rechtbank daarin niet meegaat. Wat heeft dat opgeleverd voor alle partijen, alleen maar slachtoffers.
Verlost van Jezus.
Ik zag ergens een flits van Jort voorbij komen over dat Tim H. van Boos weleens in het bankje mag komen zitten om verantwoording af te leggen. Ali B. lijkt dan veroordeeld te worden maar de rest tot dusver niet wegens gebrek aan bewijs c.q de verwachting dat een rechtbank daarin niet meegaat. Wat heeft dat opgeleverd voor alle partijen, alleen maar slachtoffers.
Edit.
Dit gaat wel volledig voorbij aan de slachtoffers. Media gaan ermee aan de haal. Ik zou zeggen wacht eerst een aangifte en veroordeling af. Mensen worden ook wellicht onterecht over van alles beschuldigd, is wel mogelijk een hele carrière naar de kloten. Slachtoffers moeten ook tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Kunt ook een soort tunnel in worden gezogen en kom dan maar eens terug op eerdere verklaringen als er meer dan een miljoen mensen naar jouw verhaal hebben gekeken. Juist als het gaat om vrij precaire zaken waarbij bewijslast enorm lastig is. Gaat toch om kwetsbare mensen vaak.Dat is wel een beetje het lastige. Niet te bewijzen is iets anders dan niet gebeurd en het is ook iets anders dan vrijspraak, maar ook dat blijft vaak aan iemand kleven.
Wat dat betreft mag je enige terughoudendheid en voorzichigheid verwachten, maar volgens BNN/VARA is dat ook gebeurt.
De aandacht voor het kwaardaardige gezwel dat de televisiewereld heet waar regelmatig als het pus de morele verhevenheid uit komt vind ik dan een mooie bijkomstigheid.
Had niet één van de vermeense slachtoffers van Jeroentje al voor de rechtzaak een interview bij Humberto/Renze?Dit gaat wel volledig voorbij aan de slachtoffers. Media gaat ermee aan de haal. Ik zou zeggen wacht eerst een veroordeling af. Mensen worden ook wellicht onterecht over van alles beschuldigd. Slachtoffers moeten ook tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Kunt ook een soort tunnel in worden gezogen en kom dan maar eens terug op eerdere verklaringen als er meer dan een miljoen mensen naar jouw verhaal hebben gekeken. Juist als het gaat om vrij precaire zaken waarbij bewijslast enorm lastig is.
Of bij Beau. Later moest worden toegegeven dat daar dingen waren gezegd dat niet klopte volgens slachtoffer zelf. Maar op dat moment juist leek. Dat is precies die tunnel waar ik aan refereerde.Had niet één van de vermeense slachtoffers van Jeroentje al voor de rechtzaak een interview bij Humberto/Renze?
Zie ook de discussie in het woke-topic, verkrachting is aan de ene kant moeilijk te bewijzen, maar soms ook moeilijk te weerleggen door een onschuldige.Of bij Beau. Later moest worden toegegeven dat daar dingen waren gezegd dat niet klopte volgens slachtoffer zelf. Maar op dat moment juist leek. Dat is precies die tunnel waar ik aan refereerde.
Mensen die slachtoffer zijn kunnen nu ook denken wat heeft het voor zin. Dat is ook jammer.
![]()
Twee fietsende kinderen zwaargewond door aanrijding met auto in Breda
Bij een ongeval tussen een fatbike en een auto in Breda zijn twee kinderen ernstig gewond geraakt. Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Heerbaan met de Claudius Prinsenlaan, een belangrijke verkeersader in de stad.www.nu.nl
Het was te verwachten
Hij is zich in ieder geval niet bewust van zijn fout, lijkt het