"Tijdens het covid fascisme, waren ze nergens te zien"
Heh?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn “ze” niet."Tijdens het covid fascisme, waren ze nergens te zien"
Heh?
![]()
en niet 'voetbal supporters'.Het hossende oranje legioen.
)Geen van beiden, was gewoon een grapje om de tweet een beetje belachelijk te maken.Twee mogelijkheden hier:
- je zit mij op de kast te jagen
- je denkt hier zelf te letterlijk over (kan, is..nogmaals..een teken van autisme)
en denkt dat die persoon daarmee daadwerkelijk het hossende oranje legioen bedoelde ipv simpelweg het volk.
Welke is het?
🤦♂️Oh, wie zijn 'ze' dan die "LamaZense" bedoelt?
Imho bedoelen ze gewoon 'het volk in Nederland'..en niet 'voetbal supporters'.
Tja, groot toernooi, zondag, vaderdag, wat voor conclusies wil je hier nu weer uittrekken?Volgens de media kijken er 8 miljoen van die lamme takken naar dat voetbalspelletje
Dat er veel mensen zijn die hun tijd nog nuttelozer doorbrengen.Tja, groot toernooi, zondag, vaderdag, wat voor conclusies wil je hier nu weer uittrekken?
Zo'n wedstrijd kijken kan ook gezellig zijn, zonder smink of Gullit-pruikje.Dat er veel mensen zijn die hun tijd nog nuttelozer doorbrengen.
Gullit-pruikje?Zo'n wedstrijd kijken kan ook gezellig zijn, zonder smink of Gullit-pruikje.
Ga je nu een demonstratie beginnen voor de overige 10 miljoen mensen?Volgens de media kijken er 8 miljoen van die lamme takken naar dat voetbalspelletje
Nee, zo'n ei ben ik niet?Gullit-pruikje?
Heb je de Oostenrijkse variant gezien?

Tja, groot toernooi, zondag, vaderdag, wat voor conclusies wil je hier nu weer uittrekken?
Alleen als jij mee gaat of wil je me nu vertellen dat jij ook als een debiel naar voetbal zit te kijken?Ga je nu een demonstratie beginnen voor de overige 10 miljoen mensen?
Yes!Alleen als jij mee gaat of wil je me nu vertellen dat jij ook als een debiel naar voetbal zit te kijken?