AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Veel buitenlanders zien Nederland als één grote wietplantage met het en der pillenfabrieken, alsof je in de supermarkt je jointjes kunt kopen.

"Ja hoor die hebben we wel, die liggen naast de chips en koekjes in het derde gangpad voorbij de actiepakketten met xtc en speed."

"Zegeltjes? Spaart u ook voor het paddopakket?"
Welke supermarkt is dat? Vraag het voor een vriend 🤓

• Bicep
Waarderingen: K82
Haha you're so full of shit. Slavernij bestond al duizenden jaren voordat het Christendom ooit verzonnen was.
en moslims hebben velen malen meer slaven gehad dan christelijke landen. Christenen waren ook diegene die het uiteindelijk verboden hebben. In sommige islamitische landen is er nog steeds slavernij.
Bijna vergeten

1716837751000-1716842805141.jpg

Ze hadden Tripoli compleet moeten wegvagen.

Bijna vergeten

1716837751000-1716842805141.jpg

Ze hadden Tripoli compleet moeten wegvagen.
Waarom, doel was bereikt?

"To the shores of Tripoli" is zelfs de tweede regel van de USMC hymne.

Als het over bezetting gaat, dan gaat het nooit over West-Sahara, als het over genocide gaat, dan gaat het nooit over Armenen (en de Assyrische Christenen en de Pontos Grieken), als het over slavernij gaat, gaat het nooit over de Barbarijse Zeerovers, de Ottomanen of de Yezidi's. de etnische zuivering van Armeniërs in Azarbeijan is ook in stilte voorbij gegaan. Ook over de Oeigoeren, een broedervolk, heeft Turkije zijn keutel ingetrokken.

De laaste decennica is het percentage Christenen in het Midden-Oosten enorm gedaald.

Het is niet alleen het Westen dat hypocriet is en boter op het hoofd heeft, maar alleen het Westen lijkt af en toe op de eigen rol te willen reflecteren.

Neg*rwijven die schreeuwen, een pleonasme, gaat echt onder de huid zitten. Als er geschreeuwd wordt op deze manier zijn het ook vaak dit soort “dames”. Afschuwelijk. Straattaal is erg maar toch haalt dat het niet bij dit soort geschreeuw.

Neg*rwijven die schreeuwen, een pleonasme, gaat echt onder de huid zitten. Als er geschreeuwd wordt op deze manier zijn het ook vaak dit soort “dames”. Afschuwelijk. Straattaal is erg maar toch haalt dat het niet bij dit soort geschreeuw.
Je kan de vrouw uit de 3e wereld halen maar je krijgt de 3e wereld niet uit de vrouw.

Je kan de vrouw uit de 3e wereld halen maar je krijgt de 3e wereld niet uit de vrouw.
Ik weet niet meer wanneer ik de aversie ging ontwikkelen, het zal met de Bijlmer te maken hebben gehad. De meeste zijn gewoon in NL geboren. Helemaal die van nu onder de 30-40 jaar. Velen zijn luidruchtig en gaan echt blèren. Het lijkt iets cultureels. Ik heb het zelfs weleens gezegd. Je bent een schat van een vrouw maar als je gaat blèren verander je in een monster en wordt er mega agressief van. Hebben ze zelf niet door.

Negerinnen aan de telefoon is ook altijd geschreeuw.

Ik weet niet meer wanneer ik de aversie ging ontwikkelen, het zal met de Bijlmer te maken hebben gehad. De meeste zijn gewoon in NL geboren. Helemaal die van nu onder de 30-40 jaar. Velen zijn luidruchtig en gaan echt blèren. Het lijkt iets cultureels. Ik heb het zelfs weleens gezegd. Je bent een schat van een vrouw maar als je gaat blèren verander je in een monster en wordt er mega agressief van. Hebben ze zelf niet door.
Daarom heb ik altijd een zweep en wat katoen in mijn rechter jaszak.

Negerinnen aan de telefoon is ook altijd geschreeuw.
Bij de kassa idem.
Ze kunnen ook ontzag inboezemen, met name bij de eigen kids. Iets met een pollepel waarschijnlijk. Nog meer ontzag hebben diezelfde kids voor oma. Oei.

Heb dat inmiddels vaak genoeg gehoord dat kan geen toeval zijn.

Weer genoeg internet voor vandaag.

Tot morgen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven