anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik vind dat complimenten, dank!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat complimenten, dank!

Ik ben niet gewelddadig, ben voorstander van het recht hun werk laten doen..maar deze 'mensen'..
![]()
"When I looked at the patient's ankle, the bone was sticking out of the skin. As I looked, the bed had urine on it and had turned colours. The patient has fecal matter on her, fecal matter around her ankle - it was dry, it had been there for a bit. There was also some mould on the fecal matter."
Is goed![]()
Misschien beetje off-topic, maar voor al die jankerds die steeds tegen mij zeiden "Ga gewoon weg bij je vent, huur gewoon een woning, je hebt smoesjes waarom je niet kan verhuizen" DIT IS WAAROM DUS. Ik heb dus nog geluk dat ik voor 800 pond per maand in een 1 slaapkamer appartementje zit met m'n zoontje.
Je bedoelt dat je gratis had kunnen wonen?![]()
Misschien beetje off-topic, maar voor al die jankerds die steeds tegen mij zeiden "Ga gewoon weg bij je vent, huur gewoon een woning, je hebt smoesjes waarom je niet kan verhuizen" DIT IS WAAROM DUS. Ik heb dus nog geluk dat ik voor 800 pond per maand in een 1 slaapkamer appartementje zit met m'n zoontje.

Waarom ga je niet terug naar Nederland?![]()
het kost de gemeente geld, omdat hotel meer kost dan wat de 'bewoner' betaald, maar het kost de bewoner ook al snel 500-800 (ligt beetje aan de regio) pond per maand en dan kun je niet eens zelf koken.
Woon nu prima hier gelukkig, maar voordat ik kon verhuizen was het wel iets wat vaker werd gezegd; "ga gewoon terug naar Nederland", maar ik kan niet m'n kind meenemen zonder toestemming ouder (wat ex niet zal geven voor verhuizing) en ik ben liever dakloos in VK dan dat ik m'n kind moet achterlaten en naar NL ga
vandaar even te laten zien dat het niet helemaal aan mij lag.Weet niet hoe het in de UK is maar in Nederland kan je vrij veel afdwingen als vrouw. Weet niet hoe het tussen jullie geregeld is en of je kind (zoon/dochter) meeste tijd bij jou is. Naja kut situatie iig!Zou je denken, alleen is het niet gratishet kost de gemeente geld, omdat hotel meer kost dan wat de 'bewoner' betaald, maar het kost de bewoner ook al snel 500-800 (ligt beetje aan de regio) pond per maand en dan kun je niet eens zelf koken.
Heb een kindWoon nu prima hier gelukkig, maar voordat ik kon verhuizen was het wel iets wat vaker werd gezegd; "ga gewoon terug naar Nederland", maar ik kan niet m'n kind meenemen zonder toestemming ouder (wat ex niet zal geven voor verhuizing) en ik ben liever dakloos in VK dan dat ik m'n kind moet achterlaten en naar NL ga
Is nu goed afgelopen gelukkig, maar er werd nogal gejankt door sommige DBB-ers, lekker vanaf de zijlijn vanuit een ander land, zonder in dezelfde positie te zittenvandaar even te laten zien dat het niet helemaal aan mij lag.
Weet niet hoe het in de UK is maar in Nederland kan je vrij veel afdwingen als vrouw. Weet niet hoe het tussen jullie geregeld is en of je kind (zoon/dochter) meeste tijd bij jou is. Naja kut situatie iig!

dus we zitten wel goed nu gelukkig
was ff kut, maar nu prima. Pasgeleden voor 1 jaar huurcontract bij getekend dus zitten in ieder geval tot juli 2025 hier 

Ik ken het achterliggende verhaal niet en wil het ook niet

Als jij jouw situatie als een winnende omschrijft ben ik oprecht blij voor jou. Verbaasd, dat wel. Maar ook blij. Keep it up!Het aantal reacties over mijn situatie en tegen mij persoonlijk, laat toch echt iets anders zien
Verder is het buiten Nottingham hetzelfde als binnen Nottingham, behalve dan dat alles buiten Nottingham het allemaal lastiger maakt (andere gemeente, andere school voor kind wat ook binnen een andere gemeente zit en dus andere regels, langere reistijden naar ex), maar goed dat vindt jij excuses.
Ik doe het niet omdat..ik nu goed zit.
Why change a winning team![]()
Als jij jouw situatie als een winnende omschrijft ben ik oprecht blij voor jou. Verbaasd, dat wel. Maar ook blij. Keep it up!

(serieus)Laat die jongen zijn roes uitslapen joh