Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we er nog eentje nemen dan - poef! het zijn er 3![]()

Ondertussen ook nog even bij Amber Turd. Die was hij snel beu.
Ondertussen ook nog even bij Amber Turd. Die was hij snel beu.

Het is maar goed dat die kids allemaal persoonsbeveiliging hebben want zelfs op de kleuterschool krijg je al klappen met zulke namen. Hoe verzin je het zeg.
de enige met een redelijke normale naam is Vivian en die heeft zij zelf gekozen (transgender) en wil niks meer met haar vader te maken hebben 
Ze worden thuis onderwezen, met o.a. nieuwe methodes, dacht ik.Het is maar goed dat die kids allemaal persoonsbeveiliging hebben want zelfs op de kleuterschool krijg je al klappen met zulke namen. Hoe verzin je het zeg.
Beter dan achmed of MohammedAls dit een vrouw was en meerdere baby-daddies had, zou het bericht heeeeel anders zijn.
Wat een namen ook.. X...Æ.. techno.. SOMEONE CALL CPS

Techno Mechanicus vind ik wel wat hebben.Het is maar goed dat die kids allemaal persoonsbeveiliging hebben want zelfs op de kleuterschool krijg je al klappen met zulke namen. Hoe verzin je het zeg.
Extra Dark Sidderaal ook wel. In deze woke tijd zou je toch meer Regenboogkleurige Aardworm verwachten.Techno Mechanicus vind ik wel wat hebben.
Tekno tekno tekno tekno
Is maar net wat je twisted vindt