XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Je gram proberen te halen op een forum waar niemand zich echt in je interesseert is al ietwat twijfelachtig maar goed. Ik ken het achterliggende verhaal niet en wil het ook niet maar een snelle Google search leerde mij zojuist dat Nottingham 600 duizend inwoners telt, grofweg. Hoewel dat niet weinig is telt het volledig Verenigd Koninkrijk er 66 miljoen wat mij vertelt dat er nog legio andere plekken waren om naartoe te gaan.

Gezien er duizenden mensen per dag de Nederlandse grens oversteken na meerdere andere grenzen over te zijn gestoken vermoed ik dat ook jij opties buiten de grenzen van Nottingham had kunnen vinden. Echter na het lezen van een aantal van je andere posts heb je vast tientallen ( ook weer weerlegbare ) excuses om dit niet te doen dus bespaar jezelf de moeite.
Het is ook het pauper topic...

Kate Mckinnon Snl GIF
Misschien beter Court TV even vermijden. :emo:

Misschien beter Court TV even vermijden. :emo:

Nooooooo :o :o

Volg een zaak (is al weken bezig, Karen Reid) en de jury gaat maandag voor de 5e dag verder met beraad.
En dan in juli misschien ook de zaak tegen Alec Baldwin.

Als ik nou kijk en niet die mensen (wat je quote) in m'n gedachtes vermoord, dan zou er iets mis zijn :D

Al is het wel een beetje een 'special interest' maar ik kan nog wel mezelf aan 't werk zetten dus, komt goed :o

Je bent toch niet stiekem moordenaars aan het bestuderen omdat je onheilige plannen hebt? :angstig:

Oké, dan hoef ik geen gemene dingen terug te nemen uit angst voor represailles.

IdgJDS.gif

ghehe dzzzzzzt

Terug
Naar boven